Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej..
Ja jeg er stor Medina fan, men nu sidder jeg høre hendes nye singel, Synes godt nok den minder meget om noget hun har lavet før.
Er jeg den eneste der synes det?
http://www.youtube.com/watch?v=uGod2yJO-sc
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirjam123 skriver: Hej.. Ja jeg er stor Medina fan, men nu sidder jeg høre hendes nye singel, Synes godt nok den minder meget om noget hun har lavet før. Er jeg den eneste der synes det? http://www.youtube.com/watch?v=uGod2yJO-sc
Min mand sagde det var fordi det var et remix af to af hendes gamle numre. Noget af teksten er jo også taget direkte fra "dig og mig" eller hvad den hedder
Jeg synes hun er faldet lidt af på den
Glæder mig til hun snart kommer med et super hit igen!!
er også fan men synes det minder meget om alle hendes andre sange :/
Jeg elsker Medina, men må også indrømme at jeg blev lidt skuffet da jeg hørte den, man har lissom hørt det før!!
Stine og Lisa.
Jeg har aldrig ku fordrage hende - netop fordi alle hendes numre bare minder om hinanden :b
Kan heller ikke li den måde hun udstiller sig selv på. Og SLET ikke når hun er min 10 årige svigerindens store forbillede
Miia90 skriver: er også fan men synes det minder meget om alle hendes andre sange :/
Ja gør den nemlig. lidt ærgeligt.
Tilmeldt skriver: Jeg elsker Medina, men må også indrømme at jeg blev lidt skuffet da jeg hørte den, man har lissom hørt det før!! Stine og Lisa.
Elskerosse bare hendes musik og har jeg gjort siden første singel.
Men dette skuffer lidt
Lauritz skriver: Min mand sagde det var fordi det var et remix af to af hendes gamle numre. Noget af teksten er jo også taget direkte fra "dig og mig" eller hvad den hedder Jeg synes hun er faldet lidt af på den Glæder mig til hun snart kommer med et super hit igen!!
Ja det glæder jeg mig godt nok osse til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128