Nævn 3 postive ting ved din dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Tak  Var til lægen i går pga jeg har det skidt med maven. Har irriteret tyktam og mavesæk. Det kan man få af stress.

GLÆÆÆÆÆDER mig til i morgen, så er dp start, selvom det er lidt festent at vi så har 4 dages fri efterfølgende.

Ja det er sku også uheldigt at i lige løber ind i helligdage. Men næste uge så skal det bare kører, og de skal ikke blive syge, og mor Karina skal slappe af og sove, og teoristerne skal arte sig og være søde og sove samtidig om natten, Viola bliver bedre til at være sammen med andre mennesker og livet bliver meget nemmere!

Og SÅ bliver i klart til sommerferie med Dorthe, mig og alle ungerne!  Basta det har jeg bestemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

lulleh

Årh posetive ting ?
- sidder og nyder min morgenkaffe.. og at ungerne er afsted. hmm kan ikke lige komme på mere, da vi pt bøvler med en bilforhandler og ingen bil har lige nu.. ( og BOR PÅ LARS TYNDSK*D MARK..

Anmeld

31. maj 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Ja det er sku også uheldigt at i lige løber ind i helligdage. Men næste uge så skal det bare kører, og de skal ikke blive syge, og mor Karina skal slappe af og sove, og teoristerne skal arte sig og være søde og sove samtidig om natten, Viola bliver bedre til at være sammen med andre mennesker og livet bliver meget nemmere!

Og SÅ bliver i klart til sommerferie med Dorthe, mig og alle ungerne!  Basta det har jeg bestemt!

Ja, det kunne være rigtig hyggeligt. Talte med Dorthe om det i går. Hun sagde, at så skal vi slappe af og aflaste. Passe hinandens børn osv. Så tænkte jeg bagefter, jeg skal fandme ikke passe nogle børn..hahahaha. Har lige som fået nok. Kan vi ikke finde en philippiner at tage med?

Anmeld

31. maj 2011

BinaMor

jeg er rask

mine unger er raske..

og mindre poetisk så er jeg ved at få nye hvidevarer installeret mens jeg sidder her

Anmeld

31. maj 2011

Line Højdal

1. Min lille skønne Aske har sovet næsten 6 timer i streg i nat - så mor her føler sig næsten udhvilet
  2. Aske er i dag 4 uger gammel og stortrives - han er simpelthen så glad og veltilfreds og det kan kun gøre mig lykkelig
  3. Vejret er skønt og jeg har været ude og trille med barnevognen

God dag til jer alle...
Line

Anmeld

31. maj 2011

KaMa skriver:

Ja, det kunne være rigtig hyggeligt. Talte med Dorthe om det i går. Hun sagde, at så skal vi slappe af og aflaste. Passe hinandens børn osv. Så tænkte jeg bagefter, jeg skal fandme ikke passe nogle børn..hahahaha. Har lige som fået nok. Kan vi ikke finde en philippiner at tage med?

Jeg skal nok passe dem, så kan Dorthe og dig sidde med benene oppe og drikke drinks imens.

En af mine nye kollegaer spurge hvad jeg skulle i sommerferien, jeg fortalte så at jeg skulle på ferie med 2 singel tøser, og så skulle jeg hilse og sige fra ham at han gerne kommer og laver mad (han er uddanet kok eller noget i den stil) hæ hæ måske jeg bare skulle ringe og sige at han gerne må komme og passe børn! Han er jo pædagogmedhjælper så han har vist styr på det. Fnis!

Anmeld

31. maj 2011

Tystys14

1. Min kæreste kyssede os farvel, og nussede en gang med os inden han smuttede på job.

2. To dage til dåben, og der er allerede styr på det hele.  Jubii

3. Skal bruge en hel dag på min lille prinsesse.

ps. vejret er dejligt.

Anmeld

31. maj 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Jeg skal nok passe dem, så kan Dorthe og dig sidde med benene oppe og drikke drinks imens.

En af mine nye kollegaer spurge hvad jeg skulle i sommerferien, jeg fortalte så at jeg skulle på ferie med 2 singel tøser, og så skulle jeg hilse og sige fra ham at han gerne kommer og laver mad (han er uddanet kok eller noget i den stil) hæ hæ måske jeg bare skulle ringe og sige at han gerne må komme og passe børn! Han er jo pædagogmedhjælper så han har vist styr på det. Fnis!

Han er velkommen!!

Nå, men tilbage til tråden:

1. Skal på sommerferie

2. med kok

3. OG babysitter

Anmeld

31. maj 2011

KaMa skriver:

Han er velkommen!!

Nå, men tilbage til tråden:

1. Skal på sommerferie

2. med kok

3. OG babysitter

ha ha ha NEMLIG!!!!!!!!

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

1. Jeg skal aflevere min eksamensopgave snart, og så er jeg endelig færdig med Kognitions - og Indlæringspsykologi
2. Der er kommet penge, så nu kan vi faktisk få mad i køleskabet
3. Nu er der kun 8 dage til, at jeg er færdig med dette semester og ikke skal tilbage før september 2012!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.