Pinligt spørgsmål- ikke for sarte sjæle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

hej.

først og fremmest - ja taler lige ud af posen,

Jeg har bare så dårlig mave- virkelig, det vælter bare ud af mig, som når man tænder for vandet. og min mave rumler hele tiden. - rander hele tiden på wc

Jeg er ikke syg eller føler mig syg og har ikke spist noget der skulle give mig dette.

jeg har termin om nogle dage- kan det måske skyldes det? Har hørt man bliver "Tømt" ud nogle dage før.

Er der andre som mig der har oplevet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Janni.

Jeg oplevede det ikke selv, men jeg har hørt om andre som havde det som du har det nu. Så jeg tror selv det er kroppens måde at gøre sig klar på snarlig fødsel

for at du får en dejlig fødsel snart

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Mange tak

Syntes det er så træls, men hvem syntes ikke det. smiler

Anmeld

31. maj 2011

Jose og emils mor

Jeg havde det som dig en hel uge op til jeg fødte. Held og lykke

Anmeld

31. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

hej.

Jeg har bare så dårlig mave- virkelig, det vælter bare ud af mig, som når man tænder for vandet. og min mave rumler hele tiden. - rander hele tiden på wc

Jeg er ikke syg eller føler mig syg og har ikke spist noget der skulle give mig dette.

jeg har termin om nogle dage- kan det måske skyldes det? Har hørt man bliver "Tømt" ud nogle dage før.

.. Synes da lige du skal kontakte din læge, hvis det bliver ved.

Anmeld

31. maj 2011

Mikkelmusen

Har prøvet det, under begge graviditeter uden nogen grund. Har ingen råd, andet end at du skal huske at drikke en masse så du ikke bliver dehydreret.

Anmeld

31. maj 2011

SD

Anonym skriver:

hej.

da jeg fødte min søn oplevede jeg det om aftenen, før fødslen gik igang..... Så det KUNNE jo godt være det.

Tænker så os lige - i disse dage. Du er sikker på at du ikke har spist forgiftede grøntsager ik os????

Anmeld

31. maj 2011

Minmio

Jeg har også hørt at kroppen tømmer ud . Men jeg har haft det sådan i en uge nu, og baby ligger stadig i min mave. Hvor langt er du henne?

Anmeld

31. maj 2011

BinaMor

jo mere du skider jo bedre. for jo mindre er der under fødslen (ikke at man opdager det alligevel)

helt normalt. sådan havde jeg det 1. gang natten før.

2.gang ca. 3 dage før.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har termin på fredag.

Jeg har siden jeg hørte det med grønsagerne ikke spist eller købt noget som helst af det- var nemlig os min første tanke.

Det med væske må jeg huske, er nemlig rigtig dårlig til at drikke vand når jeg er alene hjemme..

Hvis det har noget at gøre med fødslen håber jeg da at det snart sker for det randerri er da ikke sjovt.

Hvis det fortsætter må jeg lige kontakte lægen om ik andet så i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.