Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Nogen der ved hvornår børnebidraget fra faderen kommer denne måned, er det på fredag hvor det ikke er en helligdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

smlmea

Hvis du får udbetalt børnebidraget fra faren fra kommunen,kommer det dagen efter den dato jeres barn er født,altså hvis jeres barn er født d. 15,kommer pengene d. 16.

Skal han selv betale,ja så er det jo op til jer selv,at finde ud af hvornår du vil have pengene.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Hvis du får udbetalt børnebidraget fra faren fra kommunen,kommer det dagen efter den dato jeres barn er født,altså hvis jeres barn er født d. 15,kommer pengene d. 16.

Skal han selv betale,ja så er det jo op til jer selv,at finde ud af hvornår du vil have pengene.

Nej, for uanset hvad datoen er, får jeg dem næsten altid d. 2, og hun er altså først fra d. 4.

Anmeld

31. maj 2011

vanilla

smlmea skriver:

vi får den 16 for min store datter men hun er fra den 25 ... man får efter den dato statsforvaltningen fastsætter

Anmeld

31. maj 2011

Carina1977

smlmea skriver:

Det er ikke alle steder der kører på den måde. Jeg får altid mine i starten af hver måned, og min søn er født d. 22.

Anmeld

31. maj 2011

A.

børnebidreg fra faderen kommer den samme dag for alle uanset hvornår har man født det er d. 6 juni i den her mdr

Anmeld

31. maj 2011

Gittemor09

på papirerne man får fra kommunen når det er gået igennem står der inden d. 5 i måneden.. så mon ikke de kommer fredag eller imorgen...

Anmeld

31. maj 2011

wamse

Det må være meget forskelligt, for jeg får fra 2 forskellige fædre, og pengene kommer d. 27 og d. 2 hver måned. Hvis mine datoer falder en helligdag eller i en weekend, så kommer mine den efterføgende hverdag.

Anmeld

31. maj 2011

betski

Man får på den dato man har søgt om det. Dvs. jeg altid får den 13. da jeg sendte mine papirer ind den 13.

Så det er den dato I har søgt om bidrag.

Anmeld

31. maj 2011

smlmea

Ikke i københavns kommune,så har de ihvertfad lavet det om inden for de sidste på år,for sådan var det da jeg fik dem udbetalt af kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.