Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nix, kæresten og Naomi sover, jeg sidder her og kan ikke sove da Naomi er MEGA syg, hun hoster, vågner, græder lidt og råber maaaaaaamma, så jeg tror ikke det nytter så meget at jeg lægger mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skoust skriver: overvejer også at gå i bad nu.. skal nemlig på tøsetur med min dejlige søster imorgen og så skal vi ind og spise sushi..
overvejer også at gå i bad nu.. skal nemlig på tøsetur med min dejlige søster imorgen og så skal vi ind og spise sushi..
Det lyder rigtig hyggeligt! Aaaah, jeg synes det var godt med det varme bad, så bare smut ud med dig , så føler man sig som et helt nyt menneske
Maggieh skriver: nix, kæresten og Naomi sover, jeg sidder her og kan ikke sove da Naomi er MEGA syg, hun hoster, vågner, græder lidt og råber maaaaaaamma, så jeg tror ikke det nytter så meget at jeg lægger mig
Årh . God bedring til hende
Neeeeeej
Lillemanden sover.
Men, manden og jeg sidder og ser film
Mut skriver: Det lyder rigtig hyggeligt! Aaaah, jeg synes det var godt med det varme bad, så bare smut ud med dig , så føler man sig som et helt nyt menneske
kan du ikke lige give mig et spark i røven? så jeg kan komme i bad
skoust skriver: det er mærkeligt og være frisk på det her tidspunkt men overvejer nu at gå i bad for skal på tøse tur imorgen med min dejlige søster som jeg ikke har set i 6 måneder fordi vi har været uvenner.. hvad skal du lave imorgen?
det er mærkeligt og være frisk på det her tidspunkt men overvejer nu at gå i bad for skal på tøse tur imorgen med min dejlige søster som jeg ikke har set i 6 måneder fordi vi har været uvenner..
hvad skal du lave imorgen?
Ej, det lyder til at blive en rigtig god dag for dig så
Jeg skal lave opgaver til matematik eksamen sammen med et par tøser fra min klasse - burde faktisk sove så jeg kan være frisk imorgen
skoust skriver: synes måske du skal til og gå i seng når dit væggeur ringer så tidligt imorgen sveske
synes måske du skal til og gå i seng når dit væggeur ringer så tidligt imorgen sveske
Hehe ja det må jeg hellere
Sov godt allesammen
skoust skriver: kan du ikke lige give mig et spark i røven? så jeg kan komme i bad
BOOOM! Så er sparket sendt afsted, kan du så se at komme derud
Mut skriver: Årh . God bedring til hende
taaaak
stakkels lille baby.. øv hvor er det træls når ens barn er så syg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128