:-(!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Benjamins'mor

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

sne190810

...

Tror du ikke hellere i skulle tage og snakke sammen evt. i stedet for at hænge hinanden ud på nettet?

Men lyder sørgeligt.

Anmeld

31. maj 2011

twinny

Men så er han dig bare ikk værdig..  Ud med ham..

du får lige en  herfra...

Anmeld

31. maj 2011

Benjamins'mor

sne190810 skriver:

Tror du ikke hellere i skulle tage og snakke sammen evt. i stedet for at hænge hinanden ud på nettet?

Men lyder sørgeligt.

Har egentligt ikke lyst til at snakke med hende, ønsker bare alle skal vide hvordan hun er bag facaden. 

Hun har da sørget for at Kristian er pisse ligeglad med sin søn

Anmeld

31. maj 2011

Chamomile

Jeg kan godt forstå, hvis du nu føler vrede og er ked af det- men der kommer intet godt ud af, at hænge hende ud.

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

At hænge hinanden ud, duer ikke og man får ikke noget ud af det... 

Hun har da selv kæreste på? 

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

benjamins'mor skriver:

Har egentligt ikke lyst til at snakke med hende, ønsker bare alle skal vide hvordan hun er bag facaden. 

Altså...hvis den omtalte Kristian er et voksent menneske, normalt begavet og ikke mentalt tilbage, så kan det vel kun være hans skyld og ikke andres...jeg synes ikke din tråd her fortæller noget negativt om den omtalte kvinde...men jeg synes det er ligegyldigt og småpinligt for os andre at sidde og følge jeres intriger.

Anmeld

31. maj 2011

mor til lille emma

benjamins'mor skriver:

Øv hvor lyder det ikke rart. Jeg kender slet ikke til situationen men vil dog mene han er en lort, hvis han ikke vil sin søn.. Ligegyldigt hvordan hun er, så er det ham som er en lort hvis han fravælger sin søn for en anden tøs! Min mening!

Anmeld

31. maj 2011

lulleh

synes ærligtalt ikke at du skal hænge det ud på nettet .. !
det fandme for barnligt.
den må i fandme ta et andet sted..

Anmeld

31. maj 2011

sne190810

benjamins'mor skriver:

Næ, det har du sikkert ikke.

Men umiddelbart så syntes jeg det virker som utrolig barnligt mudderkastning, det du har gang i med denne tråd.
Det er sindsyg dårlig stil at hænge andre folk ud på nettet, i så her på dette site hvor den pågældene person er bruger selv.

Især også fordi der er ingen, udover jer 3 tre (dig, hende og din 'x'-kæreste?!) der kender til jeres problemstilling. Så det er lidt vildt at slynge sådan noget ud. Kan ikke lige se hvorfor lige noget så intern skal deles herinde, på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.