Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KØBE !!! skulle købe noget brugt katvig/småfolk sengetøj og noget nyt tøj til tøsen på ts. men sælger aflyser så nu har jeg ''en masse'' penge derinde og kan ikke få dem brugt!!! det heeeeelt vildt underligt hvad skal jeg dog købe hæhæ :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: KØBE !!! skulle købe noget brugt katvig/småfolk sengetøj og noget nyt tøj til tøsen på ts. men sælger aflyser så nu har jeg ''en masse'' penge derinde og kan ikke få dem brugt!!! det heeeeelt vildt underligt hvad skal jeg dog købe hæhæ :p
Tasker, sko, makeup?? Der er en masse ting at købe smukke
Honnie's Wife:) skriver: Tasker, sko, makeup?? Der er en masse ting at købe smukke
jaaa, men der er ingenting jeg vil have --- det jo DET der er så underligt haha
Maggieh skriver: jaaa, men der er ingenting jeg vil have --- det jo DET der er så underligt haha
Der er da en masse ting, som jeg godt kunne bruge
Skal jeg komme med de første 10 ting??
Honnie's Wife:) skriver: Der er da en masse ting, som jeg godt kunne bruge Skal jeg komme med de første 10 ting??
JA, gør det?
Hvad med at du fik pengene tilbage på din bank-konto, og så købte en flybillet til DK???
Honnie's Wife:) skriver: Hvad med at du fik pengene tilbage på din bank-konto, og så købte en flybillet til DK???
jeg tror ikke jeg får en fly billet for 500 kr??
btw, så tror jeg ikke man kan få dem tilbage??
Jeg har en konto, du bare kan overføre til
Maggieh skriver: JA, gør det?
Tasker, sko, øreringe, parfume, tørklæder, make-up, trøjer, spraytan, sommerkjoler, negle-lak Det var de første 10
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128