Hvad skal mit næste syprojekt være??? Giv et bud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

mariamiss6

Hey tøser tak for input :D

Jeg er stadig gået lidt i stå, men jeg "gemmer" tråden her, så kan jeg altid tjekke hvad jeg skal lave  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Skouboe

Du køber nogle ensfarvede lyse t-shirts i H&M og applikerer nogle fede dekorationer på til ungerne

Ellers skal du være velkommen til at komme forbi min samling af Ottobre blade og tegne nogle mønstre af til drengene, fx på en fed jakke eller anorak eller lign. her til efteråret.. så får du noget at hygge dig med og du sparer penge hvis de mangler overgangsjakker...

Anmeld

4. juni 2011

Mi

Du skal da sy noget klæd-ud tøj til dine drenge. En ridderkappe eller en sørøverdragt. De er lige i klæd-ud alderen

Anmeld

15. juli 2011

mariamiss6

Skouboe skriver:

Du køber nogle ensfarvede lyse t-shirts i H&M og applikerer nogle fede dekorationer på til ungerne

Ellers skal du være velkommen til at komme forbi min samling af Ottobre blade og tegne nogle mønstre af til drengene, fx på en fed jakke eller anorak eller lign. her til efteråret.. så får du noget at hygge dig med og du sparer penge hvis de mangler overgangsjakker...

Hvor er det lige du bor henne?

For hvis jeg en dag mangler et mønster til noget bestemt kunnej eg da godt finde på at komme forbi og tegne af, hvis du ikke bor for langt væk  

Anmeld

15. juli 2011

Skouboe

mariamiss6 skriver:

Hvor er det lige du bor henne?

For hvis jeg en dag mangler et mønster til noget bestemt kunnej eg da godt finde på at komme forbi og tegne af, hvis du ikke bor for langt væk  

Ølstykke

Anmeld

15. juli 2011

bette

en næsevarmer

Anmeld

15. juli 2011

MorEllen

Ta en titt på billederne på denne side -mange gode ideer til hvad man kan lave Her finder jeg tit nogle gode ideer iallefall! Det er er norsk side, men mon ikke du klarer at læse det alligevel

http://www.facebook.com/pages/HeimlaGa-ro-og-uro/118550254870895

Anmeld

15. juli 2011

mariamiss6

bette skriver:

en næsevarmer

lol fryser du om næsen da?

Kan i øvrigt oplyse folket om at jeg er igang med at sy gardiner til min fars campingvogn

Og jeg skal snart sy en Mei tai igen

Anmeld

15. juli 2011

bette

mariamiss6 skriver:

lol fryser du om næsen da?

Kan i øvrigt oplyse folket om at jeg er igang med at sy gardiner til min fars campingvogn

Og jeg skal snart sy en Mei tai igen

det er altid det jeg fryser først.. hvem sagde kæmpe næse.. haha

Anmeld

15. juli 2011

mariamiss6

bette skriver:

det er altid det jeg fryser først.. hvem sagde kæmpe næse.. haha

lol du har da den mindste lille fine spidse næse, så skulle du se mit ørnenæb med kartoffel på spidsen heheheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.