Nå tøser hvordan ser jeres liv ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

millesofie

har i job eller udd

bare nys

jeg er selv uden udd og job men er så med i et project hvor vi er nogle stykker (mødre fra 18-28år) som går på højskole i et ½ år

hvorfor vil afstemningen ikke virke ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

muzen

Fisenberg skriver:

har i job eller udd

bare nys

jeg er selv uden udd og job men er så med i et project hvor vi er nogle stykker (mødre fra 18-28år) som går på højskole i et ½ år

har udd som grafiker men er desværre uden job :-(

Anmeld

30. maj 2011

L.J.L

Jeg har 'kun' en HF, og ellers ingen uddannelse, men begynder nyt job i morgen som økonomi assistent

Anmeld

30. maj 2011

Chamomile

Jeg går hjemme pga. kroniske smertesygdomme, og håber der snart sker lidt med at få søgt førtidspension.

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

Jeg er videnskabelig assistent ved Aalborg Universitet, men forventer at overgå til en stilling som studieadjunkt indenfor den næste måneds tid.

Det betyder kort og godt at jeg underviser på universitetet, vejleder studerende og samtidig arbejder jeg på et EU Forskningsprojekt hvor vi udvikler persuasive læringsteknologier. Og oven i det skal jeg så skrive en PhD.

Jeg kom i arbejde direkte efter endt uddannelse, og jeg er voldsomt glad for det jeg laver nu

Anmeld

30. maj 2011

eElak

om 2 uger er jeg faglært!!! 

Men har så intet job derefter, og sådan som det ser ud nu, så starter jeg på en anden uddannelse til August 

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Jeg har en kontor uddannelse med speciale indenfor rejsebranchen. Men i 2008 fik en museskade i højre arm/håndled... Lige nu er jeg på barsel, jeg gik ledig inden barslen.

Jeg ville gerne begynde på en ny uddannelse, men i øjeblikket er økonomien ikke til det.

Anmeld

30. maj 2011

Ben&Jerry

jeg har en stx studenter eksamen samt en surplerende hhx eksamen og forventer at komme ind på CBS til sommer og læse Ha.(bc) og en kandidat i markedsføring. det er mine fremtidsudsigter

Anmeld

30. maj 2011

PernilleogDennis

jeg er sosu hjælper, med henblik på videre uddannelse som sygeplejerske efter babys ankomst, og hvis modet er derefter så videre til læge.

Anmeld

30. maj 2011

Sof

Jeg har 2 uddannelser indtil videre og skal igang med den 3 når jeg bliver raskmeldt igen, og så gider jeg heller ikke flere, ihvertfald ikke til at starte med, har 1 mere jeg måske vil have på, men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.