Anbefal et spiseforklæde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

bullerbassen

KittyGirl skriver:

hvor mange har du? og hvor længe kan man genbruge dem inden de skal vaskes synes du?

Jeg har 4 stykker - købte til dagplejen men hun har dem selv

Syntes det er lidt forskelligt - det ikke altid Silas har dem på.

Kommer lidt anpå hvad vi skal spise  men han kan som regel bruge dem 1-3 dage. Nogle dage spiser han pænere end andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

muzen

her har vi brugt vs ide. så min mor og jeg har været kreative for snart længe siden. vi har lavet hagesmækker af gæstehåndklæder

altså vi har taget håndklædet og oppe foroven har vi klippet en bue til halsen.

derefter har vi syet et kant bånd på buen og lavet 2 stupmer i enderne som vi har sat trykknapper i. man kan også lave dem længere så de er lige til at binde.

også kommer ? river han ikke bare i den og  maden ryger på gulvet. nej det har han aldrig gjort

hagesmæk

Anmeld

30. maj 2011

Ryberg

bullerbassen skriver:

Jeg har 4 stykker - købte til dagplejen men hun har dem selv

Syntes det er lidt forskelligt - det ikke altid Silas har dem på.

Kommer lidt anpå hvad vi skal spise  men han kan som regel bruge dem 1-3 dage. Nogle dage spiser han pænere end andre..

okey fedt.. så tror jeg måske jeg køber en 6 stykker.. ? så kan dagplejen nemlig også få 2

tusind tak

Her kan du se hvorfor jeg overvejer sådan nogle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

Ryberg

muzen skriver:

her har vi brugt vs ide. så min mor og jeg har været kreative for snart længe siden. vi har lavet hagesmækker af gæstehåndklæder

altså vi har taget håndklædet og oppe foroven har vi klippet en bue til halsen.

derefter har vi syet et kant bånd på buen og lavet 2 stupmer i enderne som vi har sat trykknapper i. man kan også lave dem længere så de er lige til at binde.

også kommer ? river han ikke bare i den og  maden ryger på gulvet. nej det har han aldrig gjort

jeg vil næsten garantere dig, at det ville Lasse gøre.... han drejer sig og sidder så uroligt når han spiser!

Men en utrolig god ide, som jeg stensikkert vil tage til mig!

jeg syede selv alle Lasses hagesmække af tisselagen fra jysk.. men når man ikke tørretumbler dem bliver de åbenbart! stive i det og det "bløde" der suger saften forsvinder?

Mega mærkeligt..

Anmeld

30. maj 2011

bullerbassen

KittyGirl skriver:

okey fedt.. så tror jeg måske jeg køber en 6 stykker.. ? så kan dagplejen nemlig også få 2

tusind tak

Her kan du se hvorfor jeg overvejer sådan nogle

Så fin han er - tjjaaa det ligner spise tid her .

Kan kun sige det er en god invistering

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.