Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der en bruger herinde som er frisør? :-)kender ikke så godt til koldings frisørsalonner - kun den lille lokale i lunderskov. - men er kommet så langt at jeg vil lade mit hår blive klippet kort, og det skal gøres by a pro - og jeg vil ikke give 500 kr for det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du vil ikke klippes på KIFA?
anetteb skriver: Er der en bruger herinde som er frisør? :-)kender ikke så godt til koldings frisørsalonner - kun den lille lokale i lunderskov. - men er kommet så langt at jeg vil lade mit hår blive klippet kort, og det skal gøres by a pro - og jeg vil ikke give 500 kr for det
kender sjovt nok ikke lige nogen i kolding
Det kunne også klæde dig godt, med kort hår
Lollo1987 skriver: kender sjovt nok ikke lige nogen i kolding Det kunne også klæde dig godt, med kort hår
ja, og har også fundet den frisure jeg vil have, men nu må jeg ikke for min mand. "det skal klippes hele tiden for at blive holdt ved lige" - "& du skal have et sæt nye dæk hver gang du skal ud og kører løb - wups 2000 kr"
anetteb skriver: ja, og har også fundet den frisure jeg vil have, men nu må jeg ikke for min mand. "det skal klippes hele tiden for at blive holdt ved lige" - "& du skal have et sæt nye dæk hver gang du skal ud og kører løb - wups 2000 kr"
Det skal han da ikke bestemme, hvor kort skal det være???
Lollo1987 skriver: Det skal han da ikke bestemme, hvor kort skal det være???
meget kort. omkring 10 cm foran, sådan så der er lidt pandehår og helt kort i nakken :-)
Jeg bruger den økologiske frisø Karla, ved rådhuset.
Mener det koster 280 kr. for en klipning.
Ellers er der Headhunter, på den anden side af rådhuset, er vist lidt billigere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128