hvad skal jeg så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Cris

Du er SEJ!!! 

Hvor har du så fundet nogle oplysning om branchen? For jeg gætter på, at der ikke findes så meget om det. Og der var ikke nogle, der ville hjælpe dig. Hvordan kunne du så forsætte opgaven?

Det var rigtigt flot og jeg håber, at du få en god karakter og at du kan nyde sommeren med god samvittighed og stolthed!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Kay

Caroline86 skriver:

Ja jeg skal nemlig så... og jeg har allerede lavet konfetti (skulle jo lave hul i alle de papirer og det endte altså med PÆNT mange huller hahaha)

1000 tak til Jer allesammen tøser! er glad for jeg gerne må prale for jeg kan ikke lade være

konfetti går kun hvis det er lilla tror os jeg er mere til sæbebobler

Anmeld

30. maj 2011

Caroline86

Cris skriver:

Du er SEJ!!! 

Hvor har du så fundet nogle oplysning om branchen? For jeg gætter på, at der ikke findes så meget om det. Og der var ikke nogle, der ville hjælpe dig. Hvordan kunne du så forsætte opgaven?

Det var rigtigt flot og jeg håber, at du få en god karakter og at du kan nyde sommeren med god samvittighed og stolthed!!!!!!

google er min ven! Jeg har lavet en del begrundede antagelser og så har jeg fundet så meget info som muligt på deres hjemmesider og på diverse bryllupssites Så har jeg desuden taget nogle informationer fra branchen i USA og flettet ind i opgaven i forhold til hele amerikaniseringen osv... så selvom det er sparsomt hvad jeg har af konkrete oplysninger synes jeg at det er blevet en rigtigt god opgave og meget realistisk

knus og tak

Anmeld

30. maj 2011

Caroline86

Kay skriver:

konfetti går kun hvis det er lilla tror os jeg er mere til sæbebobler

jeg havde også tænkt sæbebobler

Nå.. vi har meeeeeget at snakke om! og nu kan jeg godt finde mappen frem fra under sofaen og planlægge løs med god samvittighed.. jubii

Anmeld

30. maj 2011

Cris

Caroline86 skriver:

google er min ven! Jeg har lavet en del begrundede antagelser og så har jeg fundet så meget info som muligt på deres hjemmesider og på diverse bryllupssites Så har jeg desuden taget nogle informationer fra branchen i USA og flettet ind i opgaven i forhold til hele amerikaniseringen osv... så selvom det er sparsomt hvad jeg har af konkrete oplysninger synes jeg at det er blevet en rigtigt god opgave og meget realistisk

knus og tak

Det er rigtigt nok, at det er en kæmpe forretning i USA, til alle pris niveauer.... Det var flot klaret! Du skal få den bedste karakter!

Anmeld

30. maj 2011

Caroline86

Cris skriver:

Det er rigtigt nok, at det er en kæmpe forretning i USA, til alle pris niveauer.... Det var flot klaret! Du skal få den bedste karakter!

tusind tak

Anmeld

30. maj 2011

bullerbassen

Tillykke med det - dejligt du nåede dit mål.

Du skal da til og sy bukser

Anmeld

30. maj 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

Tillykke med det - dejligt du nåede dit mål.

Du skal da til og sy bukser

hahahaha.. nå ja, det er da DET jeg skal!!!

Hvor er det skønt at der er så mange gode forslag herinde.. jeg kan da godt glemme alt om at kede mig (og slappe af)

knus

Anmeld

30. maj 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

hahahaha.. nå ja, det er da DET jeg skal!!!

Hvor er det skønt at der er så mange gode forslag herinde.. jeg kan da godt glemme alt om at kede mig (og slappe af)

knus

ja skønt ikke - altid rart med forskellige muligheder

Og slappe af det kan du gøre når du bliver gammel

Anmeld

30. maj 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

ja skønt ikke - altid rart med forskellige muligheder

Og slappe af det kan du gøre når du bliver gammel

skriver lige til dig i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.