Jeg ønsker mig brændende at få nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

An&Jo

Jeg er en pige på 21 år som er alenemor til en dejlig dreng på 14mdr, som pludselig er blevet så stor.. Han siger nogle enkelte ord, han går kun og kravler slet ikke mere, han bruger 86 i tøj, ja han er bare blevet så stor..

Jeg har altid fået stor ros af sundhedsplejersken for mit rolige sind, og min meget naturlige måde at tage mig af min søn på, han er fremme i udviklingen i forhold til sin alder, og er faktisk ret godt opdraget efter hvad folk siger når de er sammen med os..

Jeg er studerende med 1½ år tilbage på skolen, og så 2 år som trainee inden jeg er færdig udlært, altså vil det sige 1½ år mere på su og så en startløn på mindst 25000kr før skat, så det er jo en pæn slat.. Jeg elsker det faktum at jeg er studerende imens mine børn er små, for jeg skal ikke stå til ansvar overfor nogen når de er syge, jeg kan bare blive hjemme med dem..

Mit problemer at jeg virkelig brændende ønsker mig nr 2, for det første aner jeg ikke om jeg kan blive gravid igen fordi jeg åbenbart har haft en ret voldsom klamydia infektion som først blev opdaget ½år efter fødslen af min dreng, jeg var fyldt med betændelse i underlivet, og småblødte i flere måneder.. For det andet så er jeg begyndt at se lidt til en god kammerat gennem mange år, og vi er faktisk på vej til at blive godt gammeldags forelsket i hinanden.. Han har 2 børn og jeg har jo så min den ene, han ønsker sig flere børn ligesom jeg, og han er jo nærmest klar til at gå igang..
Det ved jeg jo så godt ikke er smart for jeg skal ikke ende som alenemor til 2 hvor der kun er knap 2 år til forskel..

Men hvordan kommer jeg væk fra det her brændende ønske?? Det er jo slet ikke smart at få et barn nu..

Desuden så VED jeg at min familie IKKE tager godt imod nyheden hvis jeg annoncerer en graviditet allerede igen, og slet ikke min mormor som ikke vil have flere oldebørn og slet ikke så længe vi studerer.. Han er kun 71, så forstår faktisk godt hun ikke bryder sig om ordet oldemor, hun virker jo slet ikke til at være så gammel.. Derudover så ved min familie eller venner for den sags skyld jo heller ikke at jeg er begyndt at se en ny fyr, og de aner heller ikke hvor længe jeg har kendt ham i forvejen..

Hjælp mig piger, kan i ikke fortælle mig hvor dumt det er at få en baby nu på trods af mit ønske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

An&Jo

Den forsvandt ret hurtigt..

come on girls, bank noget fornuft ind i hovedet på mig.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.