Hurra for mobilt bredbånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Carina1977

Jeg oplever af og til at mit net går ned. det er ikke noget der sker hver dag, men 1 gang hver 2. måned eller noget i den stil.

Denne her gang har nettet bare været nede i over 1 time. Så er det man priser sig lykkelig for, at man også har et mobilt bredbånd, så man kan benytte sig af det, når det andet svigter

Det dur jo ikke jeg går glip af noget herinde, vel

Vil sgi godt ofre den halvtredser i måneden, for at kunne sikre mig på det punkt

Hvad med jer andre...har i mobilt bredbånd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

gladgris

Yeps, jeg har OiSTER... MEn det er ikke som backup, det er som min primære forbindelse. Hvad har du?

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Line321 skriver:

Yeps, jeg har OiSTER... MEn det er ikke som backup, det er som min primære forbindelse. Hvad har du?

Jeg har alm bredbånd ved Telenor og så har jeg jo også det her mobile bredbånd. Jeg ser bare frem til den dag, hvor der er dækning mange flere steder.

Sidste sommer havde jeg min bærbare med i sommerhus, men der dækkede det mobile bredbånd ikke, der hvor jeg var. Men det skal nok komme efterhånden

Anmeld

1. juni 2011

otlitrom

Jeg har ikke selv, men har nogle gange lånt min fars, når vi fx. er i sommerhuset... Det er skide smart! Herhjemme har vi trådløst, det er virkelig dejligt! Ville ikke kunne leve uden internet!!

Anmeld

1. juni 2011

lisesp83

Jep- har telia mobilt bredbånd. Vi oplever nemlig også melt-down indimellem, og jeg kan IKKE undvære mit internet.

Anmeld

1. juni 2011

Clisolka

Carina1977 skriver:

Jeg oplever af og til at mit net går ned. det er ikke noget der sker hver dag, men 1 gang hver 2. måned eller noget i den stil.

Denne her gang har nettet bare været nede i over 1 time. Så er det man priser sig lykkelig for, at man også har et mobilt bredbånd, så man kan benytte sig af det, når det andet svigter

Det dur jo ikke jeg går glip af noget herinde, vel

Vil sgi godt ofre den halvtredser i måneden, for at kunne sikre mig på det punkt

Hvad med jer andre...har i mobilt bredbånd?

Jeps, jeg har en "back-up" fra Call-Me  Derudover er det godt at have med, hvis jeg skal hjemmefra med den bærbare 

Kæresten synes det er lidt snyd jeg kan sidde på nettet, når det trådløse er gået ned høhøhøhøhø 

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

BB78 skriver:

Jeps, jeg har en "back-up" fra Call-Me  Derudover er det godt at have med, hvis jeg skal hjemmefra med den bærbare 

Kæresten synes det er lidt snyd jeg kan sidde på nettet, når det trådløse er gået ned høhøhøhøhø 

Haha hvad kan man sige......kvinderne er de smarteste  

Anmeld

1. juni 2011

Clisolka

Carina1977 skriver:

Haha hvad kan man sige......kvinderne er de smarteste  

Yiiir 

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

lisesp83 skriver:

Jep- har telia mobilt bredbånd. Vi oplever nemlig også melt-down indimellem, og jeg kan IKKE undvære mit internet.

Ja man føler sig helt fortabt uden  Sikke afhængig man kan blive

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

kitty skriver:

Jeg har ikke selv, men har nogle gange lånt min fars, når vi fx. er i sommerhuset... Det er skide smart! Herhjemme har vi trådløst, det er virkelig dejligt! Ville ikke kunne leve uden internet!!

Det ER nemlig rigtig smart. Jeg fik det for 1 år siden, for tænkte det kunne være smart, når jeg skulle noget engang imellem....at jeg så mest har brugt det, når det andet er gået ned....er så en anden snak

Men jeg kunne desværre ikke bruge mit mobile bredbånd, da jeg var i sommerhus sidste år. Der var simpelthen bare ikke dækning, der hvor jeg var. Men tror de har fået mange flere master sat op siden, så mon ikke det lykkes i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.