Et spørgsmål mere... sorry :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Chalala85

Hey girls...

Jeg er jo ny i det her behandlingshalløj så har en del spørgsmål efterhånden.

Jeg blev insemineret i fredags, havde oppustet mave fredag og lørdag. Igår var "normal dag" idag har jeg har muren i læn og underliv. føles mærkeligt og halsbrænd. Er det normalt, måske fordi jeg har fået en æl sprøjte?!

Ja jeg lægger nok meget mere mærke til hvordan min krop forandre sig pt. i know...

Men meget rart lige at høre hvad i andre siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Miss BananaHammock

Chalala85 skriver:

Hey girls...

Jeg blev insemineret i fredags, havde oppustet mave fredag og lørdag. Igår var "normal dag" idag har jeg har muren i læn og underliv. føles mærkeligt og halsbrænd. Er det normalt, måske fordi jeg har fået en æl sprøjte?!

Ja jeg lægger nok meget mere mærke til hvordan min krop forandre sig pt. i know...

Ihh hvor jeg kender alle de "nye" følelser. Sådan havde jeg det også første gang. Jeg havde også murren, hovedpine og ondt i lænden lige efter inseminering. For os betød det desværre ikke gevinst, men  for at det er det for jer 

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

Miss BananaHammock skriver:

Ihh hvor jeg kender alle de "nye" følelser. Sådan havde jeg det også første gang. Jeg havde også murren, hovedpine og ondt i lænden lige efter inseminering. For os betød det desværre ikke gevinst, men  for at det er det for jer 

Det ville være skønt hvis det var Men det er da utroligt hvad sådan en enkelt sprøjte kan gøre så.. er hverken på homoner eller noget...

Håber snart det bliver jeres tur

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Det ville være skønt hvis det var Men det er da utroligt hvad sådan en enkelt sprøjte kan gøre så.. er hverken på homoner eller noget...

Håber snart det bliver jeres tur

Det er helt normalt, og kan betyde mange ting. Men ikke noget du skal være bange for.  

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er helt normalt, og kan betyde mange ting. Men ikke noget du skal være bange for.  

Så længe det er normalt så er jeg rolig åhh du giver mig ro i kroppen konstant smuksak Du er guld værd

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Så længe det er normalt så er jeg rolig åhh du giver mig ro i kroppen konstant smuksak Du er guld værd

Årh  Lige over 

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Årh  Lige over 

Taaaak

Anmeld

31. maj 2011

malenemusen

Chalala85 skriver:

Hey girls...

Det er altsammen tegn på homonerne der suser rundt i din krop, og samtidig kan det også være rent psykisk at du påvirker dig selv. Jeg har selv oplevet meget forskellige symptomber i vores tre forsøg.

Jeg krydser fingre for at der er held for jer i første forsøg

Anmeld

31. maj 2011

Chalala85

malenemusen skriver:

Det er altsammen tegn på homonerne der suser rundt i din krop, og samtidig kan det også være rent psykisk at du påvirker dig selv. Jeg har selv oplevet meget forskellige symptomber i vores tre forsøg.

Jeg krydser fingre for at der er held for jer i første forsøg

JA det tænker jeg også kan være en god grund.. men nøj hvor er det bare et univers af forandring.. jeg håber også snart den er der.. men det må tiden vise

for jer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.