dagplejermoren køre på mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

anjaditte

dagplejemoren har i de sidste mange uger kørt på mig, når jeg hentet bassemanden. Han er snart 2 år, og spiser og gå selv og kan gå op og ned af trapperne. Jeg fortalte at han ikk kom d 30/6, da vi skal på sygehuset med ham, angående hans øre hvor der sidder lidt løs hud. Som han er født med. Vi skal snakke med lægeren om hvordan man fjerner det osv....

Nå hun kigger så på mig, og fortæller at hun i lang tid har haft lyst til at fortælle at hun synes ikk at han snakker godt, og at han nok skal have en tid til lægen for der er noget galt, osv....jeg blev meget stille, men fik ud at han falder når han er overtræt. og herhjemme snakker han med få ord, og han er meget genere over det ekstre hud ved hans øre, men har fået at vide at hans øre er normale og der er ikke noget at komme efter. Hun blev ved med at sige at hun er hans advokat osv...og hvis han var hendes barn.

Og det med at han og hans far tumler det var jo hellere ikk godt, da han ville blive voldlige af det osv.....

Børn er forskelligt, nogle går hurtigt end andre, nogle snakker hurtigere end andre osv..uden at der er noget i vejen.

Vi sagde til vores første samtale, at hvid der var noget hun var usikker på eller ville tale om skulle han sige det til min mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Miss T

Fint nok, at hun nævne det, hvis hun "tror", at der er noget med jeres barn. Men lige frem at være belærende og ignorerer det du fortæller hende, er ikke okay, jeg var nok fleinet helt ud.!

hvis ikke i kan kommunikere ordentligt så må i jo tænke i andre passebaner eller nye dagplejemødre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.