Så blev jeg gift (18 maj billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

GitteC78

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke med jeres store dag. Super dejlige billeder og du er meget smuk

Tak skal du have....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

GitteC78

Camillee skriver:

Tillykke! Sikke dejlige i ser ud

Tak

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Kay skriver:

nej hvor fin du er stort tillykke

Tusind tak

Anmeld

30. maj 2011

Simon's moar <3

Hvor er I fine, tillykke med det
Synes dog din mand ser lidt skræmt ud på billedet hvor i står under æresporten?

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Simon's moar <3 skriver:

Hvor er I fine, tillykke med det
Synes dog din mand ser lidt skræmt ud på billedet hvor i står under æresporten?

Tak skal du have...

Hi hi hi.... det har du ret i, sikkert fordi hele familien er i gang med at tage billeder

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

GitteC78 skriver:

Hej

Så skete det . I lørdags d 28 maj sagde min kæreste  (nu mand) og jeg JA til hinanden på Ringkøbing Rådhus, den nærmeste familie var med. Jeg har ikke den store familie, hvor min mand har en kæmpe familie, for ikke at gøre forskel havde vi inviteret den nærmeste familie (forældre, søskene med ledsager og mormor). Vielsen forgik stille og roligt, og vi fik sagt JA til hinanden. Under vielsen slog vores søn (8 mdr. gammel) en kæmpe bøvs  Hi hi hi... Sådan noget kan jo ske....

Efter vielsen fik vi vin og en gave (vase) fra kommunen, det var meget hyggeligt. Vi havde bestilt en 3 retters menu som vi indtog på hotel Ringkøbing. Vi havde nogle dejlige timer med super dejlig mad.

Vi tog hjem til os, hvor familien havde lavet en super flot æresport og ris, fik vi da også . Kan stadig 2 dage efter finde ris i huset... Vores forældre havde bestilt en flot og dejlig bryllupskage hos bageren. Mums...

Vi havde en rigtigt dejlig dag i selskab med vores familie. En helt speciel dag, som jeg ikke vil glemme...

Ej hvor er i et flot par. Og sikken en dejlig dag i så ud til at have jer. Er vild med det billede hvor i sidder på legetæppet og kigger kort og gaver!

Og vildt flot kage og borddækning! Stort tillykke til Jer.

Anmeld

30. maj 2011

Simon's moar <3

GitteC78 skriver:

Tak skal du have...

Hi hi hi.... det har du ret i, sikkert fordi hele familien er i gang med at tage billeder

Hehe, ja lad os da endelig håbe at det er derfor
Det ville sku ikke være så godt, hvis han allerede dér, fortryder

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej hvor er i et flot par. Og sikken en dejlig dag i så ud til at have jer. Er vild med det billede hvor i sidder på legetæppet og kigger kort og gaver!

Og vildt flot kage og borddækning! Stort tillykke til Jer.

Tak skal du have... Vi havde en fantastisk dag. Hi hi ja vi er helt opslukt i at pakke gaver op

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Simon's moar <3 skriver:

Hehe, ja lad os da endelig håbe at det er derfor
Det ville sku ikke være så godt, hvis han allerede dér, fortryder

Nej det håber jeg skam ikke han gør  

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

GitteC78 skriver:

Tak skal du have... Vi havde en fantastisk dag. Hi hi ja vi er helt opslukt i at pakke gaver op

Det ser rigtig hyggeligt ud.  Det kan ikke være en dag man glemmer lige med det samme. Tillykke igen. Bryllupper er sådan et symbol på håb og glæde. Elsker det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.