Hej alle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. november 2008

Kvindemin

Så er det jo SNART jul, og vi skal jo have sendt de der fantastiske julekort ud, og gerne med et billede af vores små puslinger.

Men men, gider ikke de der traditionelle julekort fra interphoto, siddende på en kælk og et billede af 3 glas kugler

Nogen af jer der er kreative til noget lidt 'anderledes', stadig med billede af lille trold og måske noget 'klippe/klistre'

- Eller hvad ved jeg?
Kom gerne med nogle ideer eller BILLEDER !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Tullebobs

Hej hej

Du kunne jo købe sådan nogle kort i karton, hvor man sætter sit eget billede ind forest (sådan at det ligner at det er indrammet). De har dem fx hos gads boghandel.

Det kunne være flot med sort kort - og så et lækkert billede i sort/hvid (evt med en nissehue som så er i farver. Se under Linemus' billeder. Hun har lavet nogle superflotte billeder i photoshop).

Skriv selve kortet med en sølv pen - og vips et flot og stilet julekort. Uden kælke, bukke af strå og andet julehejs )

Kh Trine

Anmeld

20. november 2008

Rasmine

Hvad med noget Photoshop?
Billedet er nærmest sort/hvidt, og så kunne eksempelvis nissehuen være rød.

Anmeld

20. november 2008

Kvindemin

Mebach skriver:

Hvad med noget Photoshop?
Billedet er nærmest sort/hvidt, og så kunne eksempelvis nissehuen være rød.

Jeg er ikke til alt det der, ved ikke hvad det er ??

Anmeld

20. november 2008

Rasmine

Årh...
Har det ikke selv, det er et program.
Sender lige én herind, som kan forklare noget om det.

Anmeld

20. november 2008

Kvindemin

Mebach skriver:

Årh...
Har det ikke selv, det er et program.
Sender lige én herind, som kan forklare noget om det.

Tusinde tak.
Måske en kunne lave et billede til mig, og få en lille skilling for det

Anmeld

20. november 2008

Kvindemin

Tullebobs skriver:

Hej hej

Du kunne jo købe sådan nogle kort i karton, hvor man sætter sit eget billede ind forest (sådan at det ligner at det er indrammet). De har dem fx hos gads boghandel.

Det kunne være flot med sort kort - og så et lækkert billede i sort/hvid (evt med en nissehue som så er i farver. Se under Linemus' billeder. Hun har lavet nogle superflotte billeder i photoshop).

Skriv selve kortet med en sølv pen - og vips et flot og stilet julekort. Uden kælke, bukke af strå og andet julehejs )

Kh Trine

Gads boghandel?
Den kender jeg ikke.

Og tak for kanon ideer

Anmeld

20. november 2008

linemus

Jeg har sendt en PB til dig, og jeg vil også gerne hjælpe dig med dine billeder

- Line

Anmeld

21. november 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Bare lidt ekstra info - jeg bruger GIMP, som kan downloades gratis - synes det er nemmere end photoshop, men måske det bare er mig men derudover kan den udgave af paint som ligger på næsten alle computere også nemt lave sort/hvid-farve udgaver af billeder. Det er stort set samme fremgangsmåde, der er på alle programmerne, de to sidste er bare gratis Photoshop kan nok en hel del mere, men på mit brugerniveau, passer GIMP og paint lige så fint.

Anmeld

21. november 2008

Tullebobs

Chritinap skriver:

Gads boghandel?
Den kender jeg ikke.

Og tak for kanon ideer

Hmmm. Troede at Gads var landsdækkende, men anyway tror også, at andre bog/papirhandlere har dem.

God fornøjelse med kortene

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.