Når jeg skriver som jeg gør på min FB profil; "Havde jeg ikke dig, ved jeg ikke hvad jeg gjorde?"... er det IKKE min kæreste, jeg snakker om, men min datter og mit ufødte barn!
Folk kommenterer med "nårhhh, hvor sødt" - brækker mig!! Ved fanme snart ikke, hvad jeg laver her mere?! Syns´ efterhånden jeg får verbale lussinger hver dag snart
Idag fik min datter på 20 mdr. at vide at hun skulle passe på Far, for han er farlig og rører han én, begynder man bare og tude, som mor
Det gjorde ondt!
Jeg skulle eftersigende brokke mig over alt for tiden; penge, hunden, husholdning og lign. Det eneste, jeg sagde idag var "Gå nu over og læg dig" til vores hund og så får jeg at vide at jeg ikke laver andet end og kommendere rundt med ham! MEN! Igår var det altså mig der gik med ham, og det er jo slet ikke min hund. Men jeg KAN jo godt lide ham, men ja, rigtig nok beder jeg ham gå sin vej og/eller gå i kurven nogle gange...
Min kæreste bad mig hjælpe med noget budget, bankarbejde, og jeg "fandt" 3000 kr. ekstra på hans budgetkonto, han kunne få frigivet hver måned, og de penge ville VIRKELIG falde på et tørt sted. Vi står lige nu og skal ha´ nr. 2 barn og har dårlig nok råd til en ny barnevogn. Er igang med og spare op til den. Seng, tøj og lign. har vores familie og venner hjulpet med heldigvis. Vi lever stramt, men plejer at få det til og fungere. (Jeg har meget svært ved og blive gravid, så da vi fandt ud af at jeg var gravid igen, valgte vi og beholde det.)
Men tror I ikke idioten vælger og betale 1.800 kr. for et splattergevær istedet for at hjælpe mig med og spare sammen til barnevognen?! Netop med de penge, jeg "fandt" på budgetten...
Blev så gal! Men nu er han på tværs; jeg får nøjagtig det halve af alt der skal betales nu! Madpenge, huslejer og lign. Der skal ikke mangle en øre! Jeg skal desuden heller ikke gøre rent mere, det skal han nok, men han vil ikke høre et ord om hvor "dårligt", det er gjort!
...skænderiet fandt sted for 2 timer siden, inden min datter blev hentet - det gjorde han så , og er nu taget over til sin far med hende. Føler han har hugget hende fra mig
Mangler hende virkelig!!! Har siddet i en time på hendes værelse med hendes dyne, og den næste halve time på at klistre tal-klistermærker på på hendes væg...
Orker ikke mere - er gravid i 5 mdr., men kan slet ikke overskue at få et barn mere lige nu, og slet ikke med ham, som det er nu. Alt han ævl om at han nok skal hjælpe...
Det har han sagt før! Dagen efter er vi ved det gamle igen og jeg sidder allerede kl. 20.00 om aftenen og er klar til at gå i seng - alene, vel og mærke, som jeg har gjort faktisk hele året med få undtagelser. Og han sidder i sofaen nedeunder, pisse sur over, han heller ikke fik noget idag og vælger så at tænde på playstationen og spille indtil kl. lort om natten. Sover til middag næste dag, og jeg står så med det hele igen, når jeg kommer hjem 
Livet er det arveste lort!!! og igen; som jeg skriver på FB; havde jeg ikke dig.... Så ved jeg virkelig ikke hvad jeg havde gjort?? Hun er det som holder mig kørende!
Tak for at du gad og lytte