Må jeg se jeres blog???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

malliebooh

Secrets skriver:

Jeps! www.angelic.dk

Og FY Janne (mig selv), luk så vinduet ned og skriv opgave  

Haha grinte lige af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

malliebooh

Jeg kan godt lide denne her tråd, elsker at læse folks blogs

Anmeld

30. maj 2011

Mette+Mathias

Du må også gerne læse min - den bliver dog ikke opdateret så tit

herpaasolsiden.blogspot.com

Anmeld

30. maj 2011

Frøken J.

MalleH skriver:

Haha grinte lige af det

Det er bare så trivielt.. Men den kan jeg jo blogge om senere Er kommet halvvejs og skal aflevere i morgen kl. 12, så det bliver en laaaang aften!

Anmeld

30. maj 2011

malliebooh

Secrets skriver:

Det er bare så trivielt.. Men den kan jeg jo blogge om senere Er kommet halvvejs og skal aflevere i morgen kl. 12, så det bliver en laaaang aften!

Ja, det kan jeg høre. God fornøjelse!

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

Jeg har blogget i en hel del år på www.burri.dk.

Nogle perioder sker der en masse og andre gange kan der være stille i lang lang tid

Anmeld

30. maj 2011

malliebooh

Thalia skriver:

Jeg har blogget i en hel del år på www.burri.dk.

Nogle perioder sker der en masse og andre gange kan der være stille i lang lang tid

kan se på dit første indlæg at du har været i Portugal.. hehe.. Jeg har boet der i 2 år

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

MalleH skriver:

kan se på dit første indlæg at du har været i Portugal.. hehe.. Jeg har boet der i 2 år

Jeg har faktisk ikke været der endnu, jeg har bare fået at vide at jeg skal afsted til september.

Jeg har indsendt en artikel til en konference som skal afholdes dernede og den er blevet optaget og skal derfor publiceres og præsenteres. Og fordelen ved mit arbejde er så at jeg kan pakke mand og børn sammen og tage dem med mig når jeg rejser - så vores sommerferie blev lige reddet

Anmeld

30. maj 2011

malliebooh

Thalia skriver:

Jeg har faktisk ikke været der endnu, jeg har bare fået at vide at jeg skal afsted til september.

Jeg har indsendt en artikel til en konference som skal afholdes dernede og den er blevet optaget og skal derfor publiceres og præsenteres. Og fordelen ved mit arbejde er så at jeg kan pakke mand og børn sammen og tage dem med mig når jeg rejser - så vores sommerferie blev lige reddet

Ja okay

Anmeld

30. maj 2011

Clisolka

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.