Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed33 skriver: Bedre, det var værst fredag. Men kan stadig ikke sige det, så mange i min familie ved stadig ikke, hvad der skete til scaningen, men det tager vel tid, før man naturligt kan snakke om det. Det er jo det og bor 3 minutters gang fra banegården, hvis folk tager toget.
Bedre, det var værst fredag. Men kan stadig ikke sige det, så mange i min familie ved stadig ikke, hvad der skete til scaningen, men det tager vel tid, før man naturligt kan snakke om det.
Det er jo det og bor 3 minutters gang fra banegården, hvis folk tager toget.
du var i hvertfaldt i mine tanker i weekenden.. ja lunderskov er ikke så stor hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed33 skriver: Jeg er sygemeldt = jeg er stort set hele tiden hjemme og tøffer rundt/laver ingenting. Så i skal bare komme med nogle dage i kan, så tjekker jeg lige om det passer med ALLE mine aftaler på syghuset.
Jeg er sygemeldt = jeg er stort set hele tiden hjemme og tøffer rundt/laver ingenting.
Så i skal bare komme med nogle dage i kan, så tjekker jeg lige om det passer med ALLE mine aftaler på syghuset.
Jeg kan bedst i hverdagene :-)
arg. kunne godt bruge sådan en kæmpe samtale, ligesom det man kan gøre på msn. det er 20 gange lettere, specielt når man skal planlægge noget
Jeg skal bare have en dato og en adresse så møder jeg op laver alligevel ikke noget da jeg har ferie, og de huslige pligter kan skisme godt vente en dag
A. skriver: du var i hvertfaldt i mine tanker i weekenden.. ja lunderskov er ikke så stor hehe
Så så, ikke mob den lille by, hehe.
Tropez skriver: Jeg skal bare have en dato og en adresse så møder jeg op laver alligevel ikke noget da jeg har ferie, og de huslige pligter kan skisme godt vente en dag
Det lyder meget klogt (med det huslige )
tænkte på, hvad med om dagen? :-) hvordan ser det ud for jer?
Hvordan ville det passe dig, hvis det bliver en hverdags aften?
anetteb skriver: tænkte på, hvad med om dagen? :-) hvordan ser det ud for jer?
Det er ok, hvis jeg ikke liiige skal på sygehuset, det er efterhånden mit andet hjem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128