Tøse meet-up ( kolding omegnen. )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

A.

Kofoed33 skriver:

Bedre, det var værst fredag. Men kan stadig ikke sige det, så mange i min familie ved stadig ikke, hvad der skete til scaningen, men det tager vel tid, før man naturligt kan snakke om det.

Det er jo det og bor 3 minutters gang fra banegården, hvis folk tager toget.

du var i hvertfaldt i mine tanker i weekenden.. ja lunderskov er ikke så stor hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Jeg er sygemeldt = jeg er stort set hele tiden hjemme og tøffer rundt/laver ingenting.

Så i skal bare komme med nogle dage i kan, så tjekker jeg lige om det passer med ALLE mine aftaler på syghuset.

Jeg kan bedst i hverdagene :-)

Anmeld

30. maj 2011

Anette&Sophia

arg. kunne godt bruge sådan en kæmpe samtale, ligesom det man kan gøre på msn. det er 20 gange lettere, specielt når man skal planlægge noget

Anmeld

30. maj 2011

Tropez

Jeg skal bare have en dato og en adresse så møder jeg op  laver alligevel ikke noget da jeg har ferie, og de huslige pligter kan skisme godt vente en dag 

Anmeld

30. maj 2011

Kofoed.

A. skriver:

du var i hvertfaldt i mine tanker i weekenden.. ja lunderskov er ikke så stor hehe

Så så, ikke mob den lille by, hehe.

Anmeld

30. maj 2011

Anette&Sophia

Tropez skriver:

Jeg skal bare have en dato og en adresse så møder jeg op  laver alligevel ikke noget da jeg har ferie, og de huslige pligter kan skisme godt vente en dag 

Anmeld

30. maj 2011

Kofoed.

Tropez skriver:

Det lyder meget klogt (med det huslige )

Anmeld

30. maj 2011

Anette&Sophia

tænkte på, hvad med om dagen? :-) hvordan ser det ud for jer?

Anmeld

30. maj 2011

Kofoed.

A. skriver:

Hvordan ville det passe dig, hvis det bliver en hverdags aften?

Anmeld

30. maj 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

tænkte på, hvad med om dagen? :-) hvordan ser det ud for jer?

Det er ok, hvis jeg ikke liiige skal på sygehuset, det er efterhånden mit andet hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.