Jeg modtager ikke breve fra kommunen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Hverken med posten eller i e-boks?

Sidste måned modtog jeg heller intet, men fik da min kontanthjælp alligevel, denne måned har jeg heller intet modtaget af breve, hverken over post eller e-boks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

4kløver

Ved at de ikke sender brev mere.

Anmeld

30. maj 2011

mulle7430

jeg fik den 1 maj men det er altså ikke hver mdr jeg modtager de kan godt springer over engang imellem  de skal jo spare  griner

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Nå for søren, jamen så giver det da bedre mening..

De må jo spare hvor de kan spare...

Anmeld

30. maj 2011

Worldwide

Synes det er underligt de sender ud med boligstøtte med ikke den 'lønseddel' med kontanthjælp og lign..  Hver mdr modtager jeg det samme brev ang boligstøtte. Det eneste der er ændret i det er dato Snak om spild

Anmeld

30. maj 2011

A.

Kom faktisk til at tænke at jeg har ikke fået brev ang børnebidrag for juni men har fået brev ang mere udgifter underligt

Anmeld

30. maj 2011

A.

Mileva skriver:

Synes det er underligt de sender ud med boligstøtte med ikke den 'lønseddel' med kontanthjælp og lign..  Hver mdr modtager jeg det samme brev ang boligstøtte. Det eneste der er ændret i det er dato Snak om spild

Du kan bare tilmelde breve til e boks så slipper du får dem

Anmeld

30. maj 2011

skoust

jeg er på kontanthjælp og jeg får breve hver månede

men jeg kan da godt fordtå at det er træls.. og man kommer jo til at tænke over om man nu også får de penge eller ej..

sådan vil jeg i hvertfald have det hvis jeg ikke fik de breve

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

ja, det kan jeg da godt forstå .. det giver ikke meget mening.

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

skoust skriver:

jeg er på kontanthjælp og jeg får breve hver månede

men jeg kan da godt fordtå at det er træls.. og man kommer jo til at tænke over om man nu også får de penge eller ej..

sådan vil jeg i hvertfald have det hvis jeg ikke fik de breve

hmm, det er da sjovt der er så stor forskel. måske afhænger det af hvilken kommune man bor i. jeg må jo bare gå udfra at jeg stadig modtager min kontanthjælp i morgen, selvom jeg ikke har fået brev fra dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.