Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer.Er der andre end mig, herinde, som skal på Skive festival, i år? Det kunne jo være sjovt at mødes, det var sådan sådan.Mette, som glæder sig til fest og farver, og VIP oplevelser!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sees. skriver: Hej de damer.Er der andre end mig, herinde, som skal på Skive festival, i år? Det kunne jo være sjovt at mødes, det var sådan sådan.Mette, som glæder sig til fest og farver, og VIP oplevelser!
Ihhh vi plejer at være afsted. Men ikke i år. Gad godt nu der bla. er dig som skal afsted. Øv bøv.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ihhh vi plejer at være afsted. Men ikke i år. Gad godt nu der bla. er dig som skal afsted. Øv bøv.
ØV, hvor ærgeligt!Hvad med Skanderborg festival, så?
Sees. skriver: ØV, hvor ærgeligt!Hvad med Skanderborg festival, så?
Vi må ses dernede næste år. Gad virkelig godt i år. Ihh øv bøv busse!
Skanderborg tror jeg ligger lidt dumt for mig SUK
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Vi må ses dernede næste år. Gad virkelig godt i år. Ihh øv bøv busse! Skanderborg tror jeg ligger lidt dumt for mig SUK
Hvor er det da ærgeligt.Men ja, vi må ses næste år så. Det er første gang jeg skal til Skive - Jeg plejer "kun" at være til Skanderborg festival, men i år fik jeg job på Skive, så det er ligesom min "ferie" uden Emil
ikke mig har ikke været til det de sidste 4 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128