Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super dejlig feel good video
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt at se den video. Det blev straks sendt videre til mine kollegaer, så de kunne forstå hvorfor jeg sad med det største smil
duddi. skriver: Hvor dejligt at se den video. Det blev straks sendt videre til mine kollegaer, så de kunne forstå hvorfor jeg sad med det største smil
Fedt - jamen der er også bare sådan en man har lyst til at dele
awwwwww ... sidder helt med våde øjne herhjemme...
Nååååårrrr
Rosa skriver: Jo - den hedder "the football feeling" Se den på youtube med en kleenex - den er bare så sød
Jo - den hedder "the football feeling" Se den på youtube med en kleenex - den er bare så sød
You make my day!!
Hvor er det fantastisk :-)Der er en grund til man elsker fodbold, og stemningen
Stjernestøv skriver: You make my day!! Hvor er det fantastisk :-)Der er en grund til man elsker fodbold, og stemningen
Lige præcis - og især fordi de drenge bare ligner nogen som trænger til lidt stjernestøv
Rosa skriver: Lige præcis - og især fordi de drenge bare ligner nogen som trænger til lidt stjernestøv
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-40331372:video-hov-vi-er-p%C3%A5-landsholdet.html?forside
Hold k*** hvor er det fedt! Armen hvor må det bare have været den bedste oplevelse for ALLE - både drengene, men også dommerne, Martin Jørgensen (), tilskuerne osv!
Den er også lige røget på face her...
Tak for det Rosa!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128