Har tøj problem (baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Sabsy

OMFG!!...Jeg har for meget tøj til Benjamin - men kan ikke skille mig af med det Det betyder alt sammen noget!!..Har to store sække med tøj + hans i forvejen garderobe..Har nok 120 - 140 bluser i hans str som han bruger nu - ca. 80par bukser igen i den str han er i nu.. Også er andet bare hatte, jakker, nattøj og bodyer..Andre der har det sådan? - jeg har bare svært ved at smide hans ting ud eller sælge det.. Det er jo hans - jamen det er svært at forklare.. Nogen gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Isabella_mor

sorter det du holder aller mest af. og det du så syntes du kan undvære, sælger du. så har du fået noget for det. som du enten kan bruge til større størrelser tøj til ham senere hen, eller evt lidt til noget legetøj eller andet... 

Anmeld

30. maj 2011

CamillaSoefelt

Bubbes skriver:

OMFG!!...Jeg har for meget tøj til Benjamin - men kan ikke skille mig af med det Det betyder alt sammen noget!!..Har to store sække med tøj + hans i forvejen garderobe..Har nok 120 - 140 bluser i hans str som han bruger nu - ca. 80par bukser igen i den str han er i nu.. Også er andet bare hatte, jakker, nattøj og bodyer..Andre der har det sådan? - jeg har bare svært ved at smide hans ting ud eller sælge det.. Det er jo hans - jamen det er svært at forklare.. Nogen gode råd??

Sælg det til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.