Svimmel og opkast samt hovdepine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

hey de damer..

Undskyld jeg skriver ano, men har nogle her inde som ikke skal følge med i hvad jeg går og laver og derfor skriver jeg som ano..

Nårh men anyway..

Jeg er gravid i 14 uge og her den sidste uge har jeg lidt rigtig meget at hovdepine svimmelhed samt opkast..

Kan det være begynde svagerskabs forgiftning.. ?

for er virkelig skidt tilpas?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

hey de damer..

Undskyld jeg skriver ano, men har nogle her inde som ikke skal følge med i hvad jeg går og laver og derfor skriver jeg som ano..

Nårh men anyway..

Jeg er gravid i 14 uge og her den sidste uge har jeg lidt rigtig meget at hovdepine svimmelhed samt opkast..

Kan det være begynde svagerskabs forgiftning.. ?

for er virkelig skidt tilpas?

Jeg synes du skal kontakte lægen...

God bedring

Anmeld

30. maj 2011

Christina.78

synes også du skal kontakte lægen..få dem til at stixe urin og måle blodtryk osv..SF spøger man ikke med..og ja, nogle kan altså godt få det tidligt i deres graviditet

Anmeld

30. maj 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
får du nok at drikke..?
Og ellers er jeg vist enig i de andre svar hvis du er utryg, så ring hellere til lægen..
God bedring. Anja..

Anmeld

30. maj 2011

bobbles

de første 2½ måned var jeg os meget svimmel, og havde kvalme hver dag og kastede op hver dag, men det holdte heldigvis op da jeg var over de 12 uger.. men igen det kan jo være forskelligt, men hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt til lægen

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Mille maria skriver:

de første 2½ måned var jeg os meget svimmel, og havde kvalme hver dag og kastede op hver dag, men det holdte heldigvis op da jeg var over de 12 uger.. men igen det kan jo være forskelligt, men hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt til lægen

har ikke døjet med kvalme eller noget som helst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.