Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Help wanted ;-)
Jeg skal til eksamen i morgen og har en PP klar. Men min computer når at gå i dvale inden jeg skal skifte fra nummer to dias til 3. dias - og jeg kan ikke finde indstillingerne for dette på min acer Help? Anyone?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
På min er det kontrolpanel -> Hardware og lyd -> Strømstyring
Dinna88 skriver: Help wanted ;-) Jeg skal til eksamen i morgen og har en PP klar. Men min computer når at gå i dvale inden jeg skal skifte fra nummer to dias til 3. dias - og jeg kan ikke finde indstillingerne for dette på min acer Help? Anyone?
det plejer gøre i start - kontrolpanel - strømstyring - og angiv hvor lang tid der skal gå før den skal slumre
MalleH skriver: På min er det kontrolpanel -> Hardware og lyd -> Strømstyring
Ah, jeg havde da glemt alt om kontrolpanel Det var så bare under ydelse og vedligeholdelse. Tak!
Topp skriver: det plejer gøre i start - kontrolpanel - strømstyring - og angiv hvor lang tid der skal gå før den skal slumre
Jep, havde lige glemt alt om kontrolpanel Tak!
Dinna88 skriver: Jep, havde lige glemt alt om kontrolpanel Tak!
så lidt og held og lykke med eksamen
Topp skriver: så lidt og held og lykke med eksamen
Tak!!
Btw, kan man ikke også gøre det ved at højreklikke på "batteriet" nede i linien i højre hjørne?
Kan man på min HP
StephanieJ skriver: Btw, kan man ikke også gøre det ved at højreklikke på "batteriet" nede i linien i højre hjørne? Kan man på min HP
Det kan man på min Acer
Muligvis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128