Hjemmesyede hagesmække :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Sakris

marloutti skriver:

Så fine de er... Kender det godt, vil også selv i gang...

Tak..

Vil sige at efter tullebukser, er det et godt begynderprojekt, hvis det er det du er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Sakris

Topp skriver:

HEP HEP - dem gider du godt sælge nogle af

jeg mangler nemlig lige til grød

Tak  Har faktisk overvejet det. Så kan det være mit stofindkøb kan retfærdiggøres! Haha

Anmeld

30. maj 2011

nvm

Sakris skriver:

Nu hvor Isabella så småt begynder at få grød, er jeg gået i total hagesmække-sy-mode. Synes da lige at i skulle se nogle af dem 

kan du lave dem i fx voks dug stof? eller hvad det hedder, så de er lige til at tøre af med en klud, jeg søger nemlig sådan nogen,gerne med knap ellers klister i nakken

Anmeld

30. maj 2011

Sakris

nvm skriver:

kan du lave dem i fx voks dug stof? eller hvad det hedder, så de er lige til at tøre af med en klud, jeg søger nemlig sådan nogen,gerne med knap ellers klister i nakken

Ja i nogle typer voks dug. De "bløde" typer er fyldt med ptalater, så de bliver nok noget stive i det?

Anmeld

30. maj 2011

nvm

Sakris skriver:

Ja i nogle typer voks dug. De "bløde" typer er fyldt med ptalater, så de bliver nok noget stive i det?

laver du kun til eget brug?

Anmeld

30. maj 2011

Ranarupta

Sakris skriver:

Nu hvor Isabella så småt begynder at få grød, er jeg gået i total hagesmække-sy-mode. Synes da lige at i skulle se nogle af dem 

Hvor har du fundet stoffet på 2. smæk fra venstre? Altså dét på nederste halvdel?

De er vildt fine!!

Anmeld

30. maj 2011

marloutti

Sakris skriver:

Tak..

Vil sige at efter tullebukser, er det et godt begynderprojekt, hvis det er det du er? 

Nja, har egentlig syet i mange år, men det er mange år siden... Så jeg er lidt rusten... Men jeg kan godt lide at lave sådan nogle småting, man kan blive hurtigt færdig med...

Anmeld

30. maj 2011

Sakris

nvm skriver:

laver du kun til eget brug?

Har overvejet salg, men så bliver det som dem på billedet, i første omgang :-)

Anmeld

30. maj 2011

Sakris

Ranarupta skriver:

Hvor har du fundet stoffet på 2. smæk fra venstre? Altså dét på nederste halvdel?

De er vildt fine!!

Tak 

Det er fra stof2000, de har dem i lidt forskellige farvekombinationer. Blandt andet også som regnbue (ala molo)

Anmeld

30. maj 2011

Sakris

marloutti skriver:

Nja, har egentlig syet i mange år, men det er mange år siden... Så jeg er lidt rusten... Men jeg kan godt lide at lave sådan nogle småting, man kan blive hurtigt færdig med...

Ja det er det. Man kan nå et par stykker fra bunden på en aften. Så det gør det meget overskueligt. Og så stiftede min verden bekendtskab med kantbånd! Og vi er blevet ganske gode venner. Synes det giver en rigtig fin finish!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.