Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal til NF her til aften kl 19.30, og jeg er mega spændt, nervøs og glæder mig helt vildt...
Hilsen Henriette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
for alt er vel....
held og lykke..
Baby-støv skriver: for alt er vel.... held og lykke..
Tak skal du have
Jeg vælger at tro at med al den kvalme jeg har denne gang kan bebs kun trives rigtig godt
Henriette1973 skriver: skal til NF her til aften kl 19.30, og jeg er mega spændt, nervøs og glæder mig helt vildt... Hilsen Henriette
Held og lykke. Hvor er det spændende. Det er en dejlig scanning!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Held og lykke. Hvor er det spændende. Det er en dejlig scanning!
tak skal du have
Ja det er det. Det er der det virkelig går op for en at der er en lille der vokser sig stor og stærk
Henriette1973 skriver: tak skal du have Ja det er det. Det er der det virkelig går op for en at der er en lille der vokser sig stor og stærk
Ja det er bare skøøønt Ihhh
Hvor er det dejligt.... Kl. 19.30 ?
held og lykke..sikke en fint tidspunkt jeg har også håbet på at komme til en aften scanning desværre var ikke heldigt
Mira0911 skriver: Hvor er det dejligt.... Kl. 19.30 ?
Skejby er begyndt også at have aftenskanninger, jeg studsede også over det til at begynde med
A. skriver: held og lykke..sikke en fint tidspunkt jeg har også håbet på at komme til en aften scanning desværre var ikke heldigt
Jeg troede kun sygehusene havde scanninger om dagen...
Eller er det privat klinik?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128