Liberoklubben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

hekran

Hejsa! Skal lige høre, hvornår I har modtaget jeres gavebeviser til at vise frem i Bilka mod udlevering af startpakker, fordi jeg har termin om 9 dage og har ikke modtaget noget endnu.

Derudover kunne jeg tænke mig at høre, hvornår man får de senere pakker. Der står, at man får én pakke før fødsel og én når barnet er x antal måneder gammelt. Jeg har født to børn, mens jeg har været medlem og aldrig fået de pakker  Skal man gøre noget ekstra for at få dem? Jeg ville egentlig have ringet ind til liberoklubben, men de har selvfølgelig ikke tlftid efter 12 , så jeg ville lige spørge her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Happiness

Jeg fik mit 8 uger før terminen. Og det samme gjorde min veninde. Underligt at du ikke har modtaget dit. Mon ikke der er sket en fejl?!

Anmeld

30. maj 2011

de-wett

Marita skriver:

Hejsa! Skal lige høre, hvornår I har modtaget jeres gavebeviser til at vise frem i Bilka mod udlevering af startpakker, fordi jeg har termin om 9 dage og har ikke modtaget noget endnu.

Derudover kunne jeg tænke mig at høre, hvornår man får de senere pakker. Der står, at man får én pakke før fødsel og én når barnet er x antal måneder gammelt. Jeg har født to børn, mens jeg har været medlem og aldrig fået de pakker  Skal man gøre noget ekstra for at få dem? Jeg ville egentlig have ringet ind til liberoklubben, men de har selvfølgelig ikke tlftid efter 12 , så jeg ville lige spørge her.

fik det først efter min terminsdato

Anmeld

30. maj 2011

Clisolka

Marita skriver:

Jeg fik den første pakke ca 8 uger før terminen. Den sidste pakke skulle hentes inden den 23/5 - da var min datter 6 måneder 

Anmeld

30. maj 2011

LC

Normalt modtager man det 2 måneder før fødslen, det er ihvertfald det der stå på deres hjemme side, og så igen når baby er 6mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.