søger kage dame til Uglekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Isabella_mor

kære kagedamer.

jeg kunne godt tænke mig at få bestilt en UGLE kage til min søns navngivning lørdag d. 23/7 2011. 

jeg har invitationer der har ugler på, og jeg kunne godt tænke mig at temaet skulle måske være ugler eller sådan noget.! derfor kagen gerne skulle matche.

det jeg godt kune tænke mig var bar en enkel simpel kage til ca 30 personer. jeg vil gerne høre prisen for kagen. 

den skal leveres på min adresse i københavn SV. 

den skal være med ele hans navn på  (Villads Sejr Jensen)

dato og årstal for navngivningen. og måske disse ugler på.

send gerne et link til evt hjemmeside så jeg kan se nogle af jeres andre flotte kager. (jeg har set så mange flotte kager herinde, men har aldrig smagt en, og det syntes jeg vi skal prøve)

Kærligst Isabellamor  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

kære kagedamer.

jeg kunne godt tænke mig at få bestilt en UGLE kage til min søns navngivning lørdag d. 23/7 2011. 

jeg har invitationer der har ugler på, og jeg kunne godt tænke mig at temaet skulle måske være ugler eller sådan noget.! derfor kagen gerne skulle matche.

det jeg godt kune tænke mig var bar en enkel simpel kage til ca 30 personer. jeg vil gerne høre prisen for kagen. 

den skal leveres på min adresse i københavn SV. 

den skal være med ele hans navn på  (Villads Sejr Jensen)

dato og årstal for navngivningen. og måske disse ugler på.

send gerne et link til evt hjemmeside så jeg kan se nogle af jeres andre flotte kager. (jeg har set så mange flotte kager herinde, men har aldrig smagt en, og det syntes jeg vi skal prøve)

Kærligst Isabellamor  

Hej, jeg laver ikke kager, men må bare anbefale hende her som jeg selv har fået lavet kage hos tidligere. Og hun bor på Amager

http://www.chokoladechok.com/search/label/Ugler

Anmeld

30. maj 2011

Isabella_mor

Lauritz skriver:

Hej, jeg laver ikke kager, men må bare anbefale hende her som jeg selv har fået lavet kage hos tidligere. Og hun bor på Amager

http://www.chokoladechok.com/search/label/Ugler

tak. ved du evt hvad hun tager for at lave en kage.. altså pr kuvert?

Anmeld

30. maj 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

tak. ved du evt hvad hun tager for at lave en kage.. altså pr kuvert?

Mener hun tager imellem 20-30 kr pr. kuvert, alt efter hvilken kage.

Anmeld

30. maj 2011

Isabella_mor

Lauritz skriver:

Mener hun tager imellem 20-30 kr pr. kuvert, alt efter hvilken kage.

okay. tak  

(jeg kunne dog stadig godt bruge flere henvendelser, hvis det er, så jeg har nogle stykker at vælge imellem ) 

Anmeld

30. maj 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

okay. tak  

(jeg kunne dog stadig godt bruge flere henvendelser, hvis det er, så jeg har nogle stykker at vælge imellem ) 

Jeg har også fået lavet flere kager hos hende her (Hun bor også på Amager og levere også gerne kager) :

http://www.123hjemmeside.dk/musen85/15878624

God jagt på kagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.