Lån - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har over en længere periode på et par år gerne ville have lavet en bryst forøgelse, det tager virkelig på mig at jeg ikke har pæne bryster. Jeg har svært ved min kæreste for gæster, at vi skal ud og handle, ud og spise, til fest eller have sex. For jeg er så flov og ked af min krop. og det er kun blevet værre fordi jeg er blevet overvægtig og har ammet et barn. Så jeg vil bare så gerne have dem. Nu er problemet så, jeg kan ikke vente til det er sparet op, det vil tage for længe. Jeg er på Kontanhjælp, så kan det lade sig gøre overhovedt og låne nogle steder?

Min kæreste har arbejde, så tænkte på han kunne låne gennem sit navn. Men vi er kun 20, er der nogen steder man må låne i den alder? Banken er ikke en mulighed da vi allerede er i gang med afbetaling på et lån. Min familie skylder vi omkring 20000 kr som vi er igang med afbetaling på lige så stille.

Hvis vi for et lån, hvad siger jeg til min familie at jeg bruger de penge på det og ikke og betale dem?

Og hvor er det bedst og låne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

saxa

Hmm.. Min første tanke var: Hvorfor låne (flere) penge til bryster, når man skylder en del i forvejen. Bare det at i skylder familien så mange penge ville være nok for mig til ikke at gøre det. Det var en anden sag, hvis du ville låne penge i banken, til at betale din familie..

Men når det er sagt, så kan jeg godt se det er rigtig ØV ikke at være tilfreds med sig selv.. Men ville det ikke være federe at få lavet bryster og sige til sig selv: "hey, det her har jeg fand** selv sparet op til og betalt"??

Som svar på det sidste, så er det helt klart bedst at låne i banken..

Anmeld

30. maj 2011

henh01

ikke nogen desværre. De fleste lån skal man have en høkj indtægt for at få, samt være min. 21. Desuden får du et lån der har en rente på op imod 23-30 % DET KAN IKKE BETALE SIG!!

Kan godt forstå at du gerne vil have lavet dine bryster, meeeen I har gæld og du intet arbejde. Det er ikke optimalt at stifte mere gæld nu. Du kommer til at brænde nallerne på det. Renterne er tårnhøje og inden du ser dig om så vil gælden stige og stige fordi renterne alene ikke engang kan udgøre det mdr. afdrag i betaler.

Anmeld

30. maj 2011

TroldeMor<3

Sagt med al respekt - så synes jeg det er dumt at låne penge, til noget som ikke er "livsnødvendigt" specielt når i har en del gæld i forvejen. Synes heller ikke man skal låne i hinandens navne, det bliver tit noget rod - specielt når i ikke er ældre.

Ved alle lån er der massere af renter, så derfor bliver det dyrt for jer at skulle betale tilbage - og det kommer også til at tage lang tid. Tit og ofte låner unge jo også steder hvor renterne er fuldstændig sindsyge.

- Men skulle det komme an på det, så er det vel bedst i sin bank. Med en fornuftig aftale. Kviklån skal man ihvertfald holde sig fra.

- Der er en pige i min familie, som var meget ked af hendes bryster (Der var meget forskel på dem) Og pga det påvirkede hende psygisk kunne hun få det betalt gennem hendes læge som henviste hende. Så hvis det (som det lyder) Er et meget stort problem for dig. Så prøv tal med din læge om det.

Anmeld

30. maj 2011

Måske er det ik det svar du vil hører, men er din families økonomi ik vigtigere??

Jeg er sq også træt af mine bryster og har været det hele livet, har også været meget hæmmet, og har 'gemt' mig, men må indrømme at jeg sætter min families økonimi og fremtid højere, end jeg skal ha lavet bryster!!   

Ingen arme, ingen kager!!!   Hvis du skal låne andre steder end banken, kan du godt regne med at betale laaangt over det dobbelte for lånet!!   Måske det var bedre giv et ud at få nogle psykolog timer, og få et bedre selvværd!!

Og så får du lige en

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.