Jeg er ret sikker på lillesøster skulle drille lidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Mira0911

Jeg har næsten ikke sovet i nat... Pga. en rigtig led og slem halsbrand, og intet kunne tage det... 

Jeg har været vågen flere gang i timen pga det, og fordi lillesøster har lagt har dasket til mig, som føltes at det var hele tiden.... 

Når jeg endelig var faldet hen, "vækkede" hun mig igen... Hvad mon hun vil fortælle mig? 

Har I andre gravide oplevet at blive holdt vågen det meste af natten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Vinker

hihi en lille drillepind.

Jeg husker godt hvordan Niklas Emil bøflede rundt meget aktivt om natten. I starten var det hyggeligt, meeeen til sidst ville jeg egentlig gerne have noget nattero :p

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Vinker skriver:

hihi en lille drillepind.

Jeg husker godt hvordan Niklas Emil bøflede rundt meget aktivt om natten. I starten var det hyggeligt, meeeen til sidst ville jeg egentlig gerne have noget nattero :p

Jaa, jeg ønskede virkelig også at få noget nattero i nat... var så træt... 

Julie snorkede... Hunden snorkede... Kæresten lå og snøftede fordi han er forkølet, måtte bede ham om at lette sig og få det snot ud og tage noget næsespray... 

Håbede jo så på lillesøster faldte til ro... næh nej om hun gjorde... Hun fortsatte sin leg... 

Anmeld

30. maj 2011

Zibi_84

I nat har jeg faktisk heller ikke sover særlig meget. Pga. dårlig sovestilling, men bla. også pga. heftig aktivitet fra bebs! Uanset hvilken side jeg ligger på, så jeg ved hvordan du har det. Måske forbereder hun sig på at holde dig vågen om natten, så er du i øvelse når hun kommer til verden hehe

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Zibi_84 skriver:

I nat har jeg faktisk heller ikke sover særlig meget. Pga. dårlig sovestilling, men bla. også pga. heftig aktivitet fra bebs! Uanset hvilken side jeg ligger på, så jeg ved hvordan du har det. Måske forbereder hun sig på at holde dig vågen om natten, så er du i øvelse når hun kommer til verden hehe

Ja det er sikkert det hun er ude på... 

Anmeld

30. maj 2011

Janni.

Åh ja, jeg husker det så tydeligt 

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Åh ja, jeg husker det så tydeligt 

Mmm.... Når man allerhelst vil sove... 

Anmeld

30. maj 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Mmm.... Når man allerhelst vil sove... 

Nemlig graviditet når det er bedst 

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Nemlig graviditet når det er bedst 

Hehe... Ja... Fik da sovet et par timer her op af morgen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.