overspringshandlinger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2011

Kay

da jeg var studerende var jeg sååå god til dem... men tænkte det er slut med det når du er færdig som studerende... jeg er jo så blevet arbejds løs... og sidder og skriver ansøgninger... og mange af dem... og ja... selvfølgelig tager jeg mig selv i at lave overspringshandlinger heeele tiden...  

og jeg som troede det var slut med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Frøken J.

Kay skriver:

da jeg var studerende var jeg sååå god til dem... men tænkte det er slut med det når du er færdig som studerende... jeg er jo så blevet arbejds løs... og sidder og skriver ansøgninger... og mange af dem... og ja... selvfølgelig tager jeg mig selv i at lave overspringshandlinger heeele tiden...  

og jeg som troede det var slut med det...

Hvorfor tror du jeg er på baby.dk lige nu? 

Anmeld

30. maj 2011

Dictes mor

Secrets skriver:

Og hvorfor mon jeg er, og hvorfor mon jeg lige skal en tur ind til byen nu... hmmm

Anmeld

30. maj 2011

serinasmor

LOL

hvor jeg kender det

skal aflevere skoleopgave (portfolio) imorgen ... og bliver ved og ved med at lave overspringshandlinger...

det går snart ikke længere

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Kender det for godt.. 

Anmeld

30. maj 2011

otlitrom

Jeg burde skrive på min BA.. Men jeg sidder da lige så godt med baby.dk, blogs og tv'et kørende.. Jeg har sågar også gang i vaskemaskinen. Den er helt gal

Anmeld

30. maj 2011

Kay

Secrets skriver:

ja hvorfor mon??

og denne tråd oser jo langt væk af en stor oversprings handling

Anmeld

30. maj 2011

Kay

serinasmor skriver:

LOL

hvor jeg kender det

skal aflevere skoleopgave (portfolio) imorgen ... og bliver ved og ved med at lave overspringshandlinger...

det går snart ikke længere

nej... kan vi så se at komme igang!!!

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

Jeg har voksenjob, og overspringshandlingerne fylder præcis lige så meget nu som de gjorde dengang jeg studerede

Anmeld

30. maj 2011

Kay

kitty skriver:

Jeg burde skrive på min BA.. Men jeg sidder da lige så godt med baby.dk, blogs og tv'et kørende.. Jeg har sågar også gang i vaskemaskinen. Den er helt gal

når ja... vasketøjet... det er ved at være færdig i maskinen og skal jo hænges op... kommer tilbage om lidt

fuuuuck det er skidt det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.