Mentalt brakedown - Koncentrationsrod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Frøken J.

Jeg sidder lige her og er i dén grad frustration og på randen af et mentalt brakedown. Bor i en lejlighed med INGEN lydisolering, og der er en eller anden - og jeg kan altså ikke høre om det er fra vores opgang eller næste opgang - som har hørt EKSTREM høj Rammstein-agtig musik i flere timer nu.

Jeg sidder i en 27 timers eksamenssituation, hvor jeg skal skrive 9 sider om 3 spørgsmål, fik spørgsmålene kl. 9 og var hjemme kl. 10.30 og har ikke en gang skrevet en side.

Jeg kan IKKE koncentrere mig, det larmer SÅ meget. Og jeg har ikke et stille sted at gå hen, da der også altid er larm og rumsteren på Uni, så der kan jeg heller ikke tænke. 

Jeg kan jo for det første ikke høre HVOR musikken kommer fra, og selv hvis jeg kunne, kan jeg jo ikke ligefrem bede nogen slukke for musikken midt på dagen  

Men hvad skal jeg gøre for at få ro og kunne fokusere? Det er sååå dybt frustrerende.. Nogle gode råd? Mine ørepropper filtrerer ikke musikken fra.

Jeg tillader mig at nøjes med at læse jeres eventuelle svar, og så må jeg svare i morgen eller sådan noget, da jeg som sagt er midt i eksamen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Hvad med og ringe til en vicevært?
Det er da forsøget værd..

Anmeld

30. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Øv det er da irriterende.... Men i første omgang kunne du prøve at lukke ned for baby  Det kan være at det vil gi dig lidt mere koncentration, hehe.

Anmeld

30. maj 2011

Vidunderligeunger

biblioteket?? der sætter jeg mig af og til...

Anmeld

30. maj 2011

hekran

Jeg ville uden tvivl stemme dørklokker til jeg fandt synderen og bede dem pænt om at tage høretelefoner på. Måske i bytte for en kold øl, så det ikke bliver taget dårligt imod (selvom jeg synes det er svineri at larme sådan, når man ved, at lyden går lige igennem). Mit bud 

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Tage hjem til dine forældre evt? 

Anmeld

30. maj 2011

Madam Blå

Er der ikke stille på læsesalen?

Hvis du tager derop, så kan du få kæresten til at finde synderen, når han kommer hjem - så du kan fortsætte med at skrive.

Pøjpøj med både eksamen, og at dele øretæver ud til rammstein-guy!

Anmeld

30. maj 2011

Frøken J.

Tak piger, han har slukket nu. Men ville hellere ikke bede ham om at slukke midt på en hverdag, det er der jo ingen regler mod.

Men der er helt fyldt på læsesalen her i eksamensperioden, og mine forældre bor langt væk. Det er dog ok, jeg er kommet lidt i flow med min opgave nu der er ro  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.