Jeg sidder lige her og er i dén grad frustration og på randen af et mentalt brakedown. Bor i en lejlighed med INGEN lydisolering, og der er en eller anden - og jeg kan altså ikke høre om det er fra vores opgang eller næste opgang - som har hørt EKSTREM høj Rammstein-agtig musik i flere timer nu.
Jeg sidder i en 27 timers eksamenssituation, hvor jeg skal skrive 9 sider om 3 spørgsmål, fik spørgsmålene kl. 9 og var hjemme kl. 10.30 og har ikke en gang skrevet en side.
Jeg kan IKKE koncentrere mig, det larmer SÅ meget. Og jeg har ikke et stille sted at gå hen, da der også altid er larm og rumsteren på Uni, så der kan jeg heller ikke tænke.
Jeg kan jo for det første ikke høre HVOR musikken kommer fra, og selv hvis jeg kunne, kan jeg jo ikke ligefrem bede nogen slukke for musikken midt på dagen
Men hvad skal jeg gøre for at få ro og kunne fokusere? Det er sååå dybt frustrerende.. Nogle gode råd? Mine ørepropper filtrerer ikke musikken fra.
Jeg tillader mig at nøjes med at læse jeres eventuelle svar, og så må jeg svare i morgen eller sådan noget, da jeg som sagt er midt i eksamen..
Anmeld