er bare sur nu.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. november 2008

eliasogmor

jeg har i to dage gået og ventet på posten, fordi der endelig skulle komme en bidragsafgørelse....snakkede med sagsbehandleren i mandags..og hun ville sende den samme dag....da den var færdig...nu har jeg så snakket med hende i dag, og nu siger hun at hun sender den i dag ....så jeg har den i morgen...hvor fedt, så skal jeg vente til mandag, med at gå på kommunen og troede virkelig at den sag skulle afsluttes i denne uge...hold da kæft hvor jeg hader statsamtet.....ahhhhhh lorte dag......hov,,,knus herefra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

A.

øv øv sikke noget l...

Anmeld

20. november 2008

eliasogmor

agnieszka skriver:

øv øv sikke noget l...

og nu snakkede jeg lige med kommunen og der ville i hvert fald gå 14 fra de fik brevet..til der kommer nogen penge....

Anmeld

20. november 2008

twinboys

Øv hvor træls...

Majbritt

Anmeld

20. november 2008

Fam. Madsen

ej hvor noget l...

kan godt følge dig...

Anmeld

20. november 2008

eliasogmor

Familien Madsen skriver:

ej hvor noget l...

kan godt følge dig...

ja det noget fis....

Anmeld

21. november 2008

MorCamilla

Hvor er det bare dårligt af dem, når hun lovede at sende brevet så hurtig som muligt... Kan godt forstå du er skuffet og sur over det... For hvem kunne ikke bruge lidt ekxtra nu her op til jul... Får du så pengene med tilbagevirkende kræft??
Jeg håber at hun har holdt hvad hun har lovet og sendt brevet afsted i dag...

Knus fra Camilla.

Anmeld

21. november 2008

eliasogmor

MorCamilla skriver:

Hvor er det bare dårligt af dem, når hun lovede at sende brevet så hurtig som muligt... Kan godt forstå du er skuffet og sur over det... For hvem kunne ikke bruge lidt ekxtra nu her op til jul... Får du så pengene med tilbagevirkende kræft??
Jeg håber at hun har holdt hvad hun har lovet og sendt brevet afsted i dag...

Knus fra Camilla.

ja det gør jegmen har fået for 6 mdr af kommunen..så håber på at brevet er med posten i dag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.