Er det bare mig eller er det lidt forkert ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg er en ung kvinde som er blevet mobbet meget igennem livet, men synes jeg er blevet bedre til at kende forskel på mobning og så almenligt drilleri. Nu går jeg i skole igen på første skoleforløb på Social og sundhedsskolen, så i Fredags skulle vi ud og bowle, men der var to i klassen som ikke have råd, så var der en i klassen som hørte det, så begynde han at samle penge ind til hende den anden, så jeg blev lidt ked af det fordi jeg synes det viste at de ikke gad og have mig med :/ I dag hvor det er Mandag hører jeg ikke på andet end at det var en mega fed tur :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Hej jeg er en ung kvinde som er blevet mobbet meget igennem livet, men synes jeg er blevet bedre til at kende forskel på mobning og så almenligt drilleri. Nu går jeg i skole igen på første skoleforløb på Social og sundhedsskolen, så i Fredags skulle vi ud og bowle, men der var to i klassen som ikke have råd, så var der en i klassen som hørte det, så begynde han at samle penge ind til hende den anden, så jeg blev lidt ked af det fordi jeg synes det viste at de ikke gad og have mig med :/ I dag hvor det er Mandag hører jeg ikke på andet end at det var en mega fed tur :/

Altså jeg synes det er forkert kun at samle ind til én når der er 2 der ikke har råd. Så jo jeg kan godt følge dig.

Anmeld

30. maj 2011

Fenja09

Der burde være blevet samlet ind til begge to og ikke kun den ene af jer. Så forstår da godt, hvis du synes det er forkert og har det skidt med at du ikke var med. Synes også at det lyder mærkeligt for de fleste på den udd. er jo voksne mennesker eller det er det i hvert fald tit. Så forstår slet ikke at det sker sådan et sted.

Måske skal du til en anden gang - hvis der bliver det, stille dig lidt i forgrunden, så du bliver hørt og ikke står med en ubehagelig følelse når det er sket.

Op med humøret!

/Fenja

Anmeld

30. maj 2011

eElak

Fenja09 skriver:

Der burde være blevet samlet ind til begge to og ikke kun den ene af jer. Så forstår da godt, hvis du synes det er forkert og har det skidt med at du ikke var med. Synes også at det lyder mærkeligt for de fleste på den udd. er jo voksne mennesker eller det er det i hvert fald tit. Så forstår slet ikke at det sker sådan et sted.

Måske skal du til en anden gang - hvis der bliver det, stille dig lidt i forgrunden, så du bliver hørt og ikke står med en ubehagelig følelse når det er sket.

Op med humøret!

/Fenja

Stemmer i her

Anmeld

30. maj 2011

Carina:-)

Troldepussen skriver:

Altså jeg synes det er forkert kun at samle ind til én når der er 2 der ikke har råd. Så jo jeg kan godt følge dig.

Samme her.

Synes det er en tarvelig opførsel,og kan sagtens følge dig.

Anmeld

30. maj 2011

A.

ej det gør man bare ikke kan godt forstår at du er ked af det

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Mange tak til jer alle sammen (: Har det godt med at det ikke bare er mig.. Jeg vil sige at jeg er en ung voksen kvinde, men jeg havde sku da ondt i maven i morges, da jeg skulle aflevere min søn og så i skole.. Og i dag i skolen, er det ligesom om at man bliver overset, fordi de havde det så sjovt i Fredags..

Anmeld

30. maj 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Mange tak til jer alle sammen (: Har det godt med at det ikke bare er mig.. Jeg vil sige at jeg er en ung voksen kvinde, men jeg havde sku da ondt i maven i morges, da jeg skulle aflevere min søn og så i skole.. Og i dag i skolen, er det ligesom om at man bliver overset, fordi de havde det så sjovt i Fredags..

En masse krammer til dig. har så ondt af dig at gå i sådan en klasse.

Anmeld

30. maj 2011

serinasmor

synes mååske også det er forkert at samle ind til én når der er 2 der ikke har råd ...

men det kommer altså helt an på om du har gjort opmærksom på at det udelukkende var fordi du ikke havde råd, du ikke skulle med ...

man kan ikke tillade at brokke sig over den slags (efter min mening) hvis du ikke har gjort opmærksom på det offentligt

Anmeld

30. maj 2011

Sitrani

Kan godt forstå dig......

En anden gang må du jo sige din mening, så de ved, at du også gerne vil være med..... det er unfair kun at samle penge ind til én af jer, når nu det var jer begge to, der ikke havde råd....

Folk behandler tit én, som man lader dem.. derfor er det så vigtigt at sige fra..... altså dem fra din klasse samlede ikke ind til dig, fordi du måske ikke gav udtryk for at du ville med....? Og derfor før de det ikke, fordi du lader dem ignorere dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.