Han vil kun ammes om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Bryndis

Min dreng på 6 måneder er blevet ammet fuldt ud indtil han så småt begyndte på grød da han blev 4 måneder. Og nu når han er 6 mdr plejede han og få grød morgen, middag og aften og så bryst til mellem måltid og om natten når han vågner.
Men så her på det sidste så vil han ikke have bryst om dagen men kun om natten?? Jeg prøver og lægge ham til om formiddagen og eftermiddagen men det nægter han. Så hellere lade vær med at spise.

Nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Mumto3

Det tror jeg de allerfleste har prøvet. Verden er bare så spændende at det er alt for kedeligt at ligge og kigge ind i et bryst. Men om natten når det aligevel er mørk og man ikke kan lave andet, ja så er bryste dejligt.

Mit råd er: Am om natten og giv grød om dagen. Det er det nemmeste for alle parter. Måske vil han have bryst om dagen igen om et par måneder, måske ikke. Følg barnet! Det er langt det letteste, istedet for at følge 'en bog' der skriver hvornår og hvormeget et barn skla ammes.

Anmeld

30. maj 2011

Bryndis

Mumto3 skriver:

Det tror jeg de allerfleste har prøvet. Verden er bare så spændende at det er alt for kedeligt at ligge og kigge ind i et bryst. Men om natten når det aligevel er mørk og man ikke kan lave andet, ja så er bryste dejligt.

Mit råd er: Am om natten og giv grød om dagen. Det er det nemmeste for alle parter. Måske vil han have bryst om dagen igen om et par måneder, måske ikke. Følg barnet! Det er langt det letteste, istedet for at følge 'en bog' der skriver hvornår og hvormeget et barn skla ammes.

Okey tak for svar

Nej jeg følger bestemt heller ikke en bog. Det er de for kedelige til

Anmeld

30. maj 2011

Mumto3

Bryndis skriver:

Okey tak for svar

Nej jeg følger bestemt heller ikke en bog. Det er de for kedelige til

åh..., nej nej, det var slet ikke fordi jeg troede at du fulgte en bog!!! Jeg kan sagtens se at det kan misforståes sådan. Undskyld

Anmeld

30. maj 2011

Bryndis

Mumto3 skriver:

åh..., nej nej, det var slet ikke fordi jeg troede at du fulgte en bog!!! Jeg kan sagtens se at det kan misforståes sådan. Undskyld

Hehe nej det troede jeg heller ikke at du troede
Men mange tak for rådet. Har ikke lige kunne finde ud af hvorfor han ikke lige ville om dagen men gerne om natten. Men det giver da mening at det måske er for spændende om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.