Anonym skriver:
JEG ER SÅ TRÆT AF DEN KVINDE...
Min kæreste og jeg bor et par km. fra hans forældre, og da vi begyndte at komme sammen for snart halvandet år siden, syntes jeg de virkede okay... men ikke mere end det, da mine svigerfar er alkoholiker, og derfor rimelig irreterende at hører på somme tider.
MEN TILBAGE TIL SVIGERMONSTER... der er ikke tal på hvor mange gange hun har fået mit p*s i kog...
Hun ringer konstant til min klæreste og udnytter ham til hele tiden at gøre ting for sig "JAMMEN hej skat... kan du ikke lige komme over og hjælpe mig med mit net, det virker ikke" eller "Jeg har en masse brænde der skal skæres ud, men jeg kan ikke selv, hvornår kommer du og gør det for mig..." osv osv. har ikke tal på hvor mange gange hun beder ham om ting...
HELT ærlig nu er han far til en datter på tre mdr. han kan da for f****n ikke komme rendene hele tiden... 

Ikke nok med det, at hun ringer konsant, hvis vi på besøg, (hvilket vi er for ofte i mine øjne) Så bliver svigerfar og svigermor STORT SET altid uvenner... og hvis kæresten og jeg vælger at nu gider vi ikke mere hører på dem og skal til at gå... ja så begynder K*******N dælme at stortude og sige noget lign. "JAM går i allerede... vil i ikke besøge mig mere...?" med en stemme der kunne side på et barn på tre år, der ikke får sin vilje...
Så får kæresten dårlig samvittighed, da det jo er hans mor der er ked, og det ender med vi bliver... 

På mor's dag, var vi inviteret hjem til mine forældre, som bor en halv time fra os, så det ikke så tit igen vi ser dem, og jeg har som jeg altid gør, købt en lille ting til min mor.
(min svigermor, kom dagen før og så gaven, og jeg var så dum at fortælle hende den var til min mor.)
Da vi så skal til at spise aftensmad hos mine forældre, tror i så ikke K*******N ringer til min kæreste, og starter med at sige (jeg sad lige ved siden af ham og kunne høre det hele) "jehg havde regnet med at se jer idag"
...
Vi tror straks vi har glemt en aftale med hende, og vi går derfor ud i gangen for lige at få lidt privat liv, så min familie jo ikke behøver stå og hører det hele. kæresten spørger om vi havde en aftale? og hun svarer "JAMMEN ALLE DE ANDRE MØDRE FÅR BESØG PÅ MORS DAG, OG ALLE ANDRE MØDRE PÅ GADEN HAR FÅET GAVER" citat slut... 
HVORDAN kan hun tillade sig det??? kæresten siger, at det er ikke noget han nogen sinde har gjort, hverken givet hende gave eller kommet på besøg på mors dag, og helt ærlig nu er manden altså 34...
hun svare "JAMMEN jeg fik jo noget sidste år..."
Ja damen fik noget sidste år, pga. jeg syntes kæresten skulle kører forbi og overraske hende, da det jo NETOP ikke er noget han normalt gør...
DET var så pinligt, og kæresten sagde at vi ikke kunne komme forbi da vi var hos mine forældre lige nu og tro det eller lad være så svare hun "ALTSÅ I ER JO ALTID HOS DEM... I ER ALDRIG HOS OS..."
HVAD... VI/JEG ER ALTID UDE HOS DEM, FOR AT BEHAGE DAMEN... OG FOR MIN KÆRESTES VEDKOMMENDE ER DET OFTERE, da hun jo hele tiden kalder på ham... 
Mine forældre kunne godt mærke stemmningen var øddelagt, så de var så søde at sige, at det var helt okay med dem, hvis vi gerne ville hjem, og et smut forbi det, så havde de jo bare mad til to dage
med et glimt i øjet.
(vi tog hjem, men ikke ud til dem, dog brugte kæresten resten af aftenen på at snakke i telefon med sin kære mor, for at hun jo ikke skulle være så ked... og lovede at vi nok skulle komme derud dagen efter)
Der er så mange ting med den dame, at jeg ikke vil skrive det hele ned, så kan i ikke lave andet resten af dagen, end at læse.
Men igår der gik det altså for vidt... hans mor er vildt god til at sy, og har for mange år siden, gået på en syskole, hvor hun lavede en dåbskjole jeg er/var helt vild med, sa da jeg blev gravid, spurgte jeg hende om vores datter kunne døbes i den, da den var så flot og enkel, som jeg syntes en dåbskjole skal være, og jo selvfølgelig måtte hun det. 
Så var vi derude igår for at hente den, så vi har den klar til på torsdag, når hun skal døbes...
TROR I JEG KUNNE KÆNNE KJOLEN... HUN HAR FAN**E syet den om, og lavet "forbedringer" på den, samt lavet en helt ny hue... som både kæresten og jeg synes er forfærdelig...
kjolen har fået blonder, og en masse blomster, samt et ekstra lag under, SAMT hun har sat et eller andet mørkt velkro på indersiden at stoffet, som er så mørkt at man kan se det lige igennem det hvide stof... 
det er jo ikke længere den kjole jeg og kæresten faldt for... HVAD SKAL VI GØRE dåben er om lidt, og kjolen er bare ikke os...
nu må vi jo tage den som den er... og da jeg sagde det til hende at jeg ikke længere synes den er så flot, og jeg ikke bryder mig om alle de blomster, der får den til at se overpyntet ud, begyndte hun jo så at FLÆBE som hun altid gør, når hun ikke får sin vilje...(man skulle ikke tro hun er 63 vel.)
( helt ærlig er det bare mig, eller er hun ikke bare FOR meget...) hvad skal jeg gøre, vrælede hele vejen hjem i bilen. HVAD VILLE I GØRE... jeg/vi har bare ikke tid til at finde en ny kjole... 
ER så ked og skuffet og vred og alt muligt... er bare træt af hende... og hendes flæberri... (synes det er træls kætresten hele tiden undskylder på sine forældres vejne, det er jo ikke hans skyld de er sådan.
)
ved ikk hvad du skal gøre, men personligt ville jeg sætte hælene i jorden og stoppe det cirkus. jeg var gået amok hvis min svigermor var sådan, men synes du skal tage en snak med kæresten om han er nødt til at sige stop til hende og forklare hende hun burde blive voksen.
ang. dåbskjole, er der ikk en anden du kan låne en af?