Du kan da glæde diig over at I ikke ser dem så tit 
Jeg fatter simpelthen ikke at nogle mennesker synes at det er sjovt at børn skal "ride" på dyr, det er et kæledyr, og man overskrider så meget dets grænser ved at "tvinge" dem til at skulle agere ridedyr for babyer.
Jeg ville aldrig tillade at mine dyr skulle rides på, hives i halen eller ørerne osv. Herhjemme for Daniel ogs"skæld ud hvis han jagter kattene, jeg synes bare ikke det er i orden.
Og nej, man stopper heller ikke bare diverse mad i munden på små børn, Daniel har smagt flødeskum 1 gang, og det var til hans 1-års fødselsdag, han er nu 19 mdr. Det er bare utroligt at man altid skal være på vagt, når bestemte personer er i nærheden, fordi de ikke gider at lytte til hvad forældrene plejer at gøre.
At den lille skal mærke bedstefars skæg, er vel i grunden ok, men måske en smule underligt
, og jeg tænker da mest på stakkels bedstefar, som vel ikke kan tåle for mange bakterier osv., når han er så syg.
Men nu går der vel et stykke tid, inden I ser dem igen, så kan man da håbe på at svigermor er lidt mere afslappet 
Anmeld