ihhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

MichellaMalou

ih hvor er det irrtierende at man ikke kan skifte sit efternavn til sin samlever før man har boet sammen i 2 år,, og især når man ikke vil hedde sit eget efternavn,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Vingummien

Oki, vidste jeg ikke at man kunne  Men på en måde er det nok en fordel, så man ikke gør det efter en mdr, og så flytter fra hinanden igen efter kort tid.

Anmeld

30. maj 2011

MichellaMalou

Vingummien skriver:

Oki, vidste jeg ikke at man kunne  Men på en måde er det nok en fordel, så man ikke gør det efter en mdr, og så flytter fra hinanden igen efter kort tid.

jaa men nu er vi jo os forlovet .. os derfor vi gerne ville have jeg skiftet det 

Anmeld

30. maj 2011

Vingummien

MichellaMalou skriver:

jaa men nu er vi jo os forlovet .. os derfor vi gerne ville have jeg skiftet det 

Oki Men vidste ikke der var regler omkring det trode man bare kunne skifte

Anmeld

30. maj 2011

RiUL

MichellaMalou skriver:

ih hvor er det irrtierende at man ikke kan skifte sit efternavn til sin samlever før man har boet sammen i 2 år,, og især når man ikke vil hedde sit eget efternavn,,

Kan man ikke bare betale, og så få det ændret?

Anmeld

30. maj 2011

MichellaMalou

nej der står hvis man skal have sin samlevers efternavn skal man endten have boet sammen i to år eller have et barn under 18. ellers skal vi giftes os.

synes det vild latterligt at det skal være sådan,, da jeg rigtig gerne vil have skiftet mit,, 

Anmeld

30. maj 2011

RiUL

MichellaMalou skriver:

nej der står hvis man skal have sin samlevers efternavn skal man endten have boet sammen i to år eller have et barn under 18. ellers skal vi giftes os.

synes det vild latterligt at det skal være sådan,, da jeg rigtig gerne vil have skiftet mit,, 

Det vidste jeg slet ikke, troede da bare at man kunne betale et beløb, og så skifte efternavn? Det havde vi da tænkt os at gøre når lillemanden bliver født

Anmeld

30. maj 2011

MichellaMalou

RiUL skriver:

Det vidste jeg slet ikke, troede da bare at man kunne betale et beløb, og så skifte efternavn? Det havde vi da tænkt os at gøre når lillemanden bliver født

troede jeg os men hun sagde vi godt kunne prøve alligevel men hun ville ikke love noget,. og jeg har allerede betalt

jamen så kan du godt så snart du har født.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.