3 dage over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Mira0911

Jeg kan varmt anbefale Clearblue teste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg kan varmt anbefale Clearblue teste...

Syntes bare det er mange penge for sådan en når jeg allerede har testet negativ flere gange

Anmeld

15. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Syntes bare det er mange penge for sådan en når jeg allerede har testet negativ flere gange

Ja det kan jeg godt se... Så et smut forbi lægen og få taget en blodprøve? 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ja det kan jeg godt se... Så et smut forbi lægen og få taget en blodprøve? 

Ja der er nok ikke andet for men der er nogle der siger der kan gå lang id uden mens efter pille stop

Anmeld

15. juni 2011

lykkekevin

Anonym skriver:

Det er nu 2½ uge siden jeg skulle havde haft min mens så en test burde kunne vise det nu

ja men ikke sikkert jeg ville gå til lægen ved den store var det også en læge der skulle sige det

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

lykkekevin skriver:

ja men ikke sikkert jeg ville gå til lægen ved den store var det også en læge der skulle sige det

Men er det ikke noget med der kan gå et godt stykke tid uden mens efter man er stoppet på pillerne

Anmeld

15. juni 2011

lykkekevin

Anonym skriver:

Men er det ikke noget med der kan gå et godt stykke tid uden mens efter man er stoppet på pillerne

jo det kan der godt .. jeg har kun haft p-ring og der fik jeg aldrig min mens  da jeg blev gravid med den stor.

j´det var en af de første gang mig og manden lavet noget havde i sammenråd med lægen taget den ud som altid men skulle vente på min mens kom den kom aldrig jeg var gravid.

2 gang havde jeg p-ring i og blev gravid...

min veninde har nu ikke taget hendes p-piller i 3 mdr og har kun haft mens 1 gang og det var 3 dage efter stop 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

lykkekevin skriver:

jo det kan der godt .. jeg har kun haft p-ring og der fik jeg aldrig min mens  da jeg blev gravid med den stor.

j´det var en af de første gang mig og manden lavet noget havde i sammenråd med lægen taget den ud som altid men skulle vente på min mens kom den kom aldrig jeg var gravid.

2 gang havde jeg p-ring i og blev gravid...

min veninde har nu ikke taget hendes p-piller i 3 mdr og har kun haft mens 1 gang og det var 3 dage efter stop 

Jeg har også kun haft mens en gang efter pille stop og det var lige efter så er bare næsten sikke på vi desværre ikke venter en lille bebs

Hvor stor en chance er der for der skulle ligge en til os

Anmeld

15. juni 2011

lykkekevin

Anonym skriver:

Jeg har også kun haft mens en gang efter pille stop og det var lige efter så er bare næsten sikke på vi desværre ikke venter en lille bebs

Hvor stor en chance er der for der skulle ligge en til os

det ved jeg slet ikke men håber da i er heldig og der kommer en lille baby ud af det

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

lykkekevin skriver:

det ved jeg slet ikke men håber da i er heldig og der kommer en lille baby ud af det

tak håber jeg også der gør snart

Vis der ikke snart sker noget må jeg ringe til min læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.