Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilke snacks, sunde som usunde, får jeres små poder?
Herhjemme er det ananas, melon, æble, gulerod, rosin, smoothie (også som is, da vi fryser smoothien,) mariekiks, mælkesnitte, spegepølsestænger, popkorn, knækbrød, ostehapser..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ostehaps, majs, ærter, figenstænger, peberfrugt, banan
Vi er begyndt på poppede hirseflager, der er nemlig ingen gluten i. Og de smager godt.
Saaby skriver: Vi er begyndt på poppede hirseflager, der er nemlig ingen gluten i. Og de smager godt.
hvordan laver man det? Det må jeg da prøve
Jeg kan varmt anbefale havrefras og rugfras. De spiser det nærmest som chips
agurk stænger, cherry tomater, rosiner, figenstang, blommer (alt frugt) grov kiks, all bran, knækbrød, ostehaps f.eks
Her er det rigtig meget frugt - mest æble, banan, mandarin, vindruer, melon og blommer.
Så vil hun gerne spise, agurkestave og gullerods stave, knækbrød, kiks, kammerjunker.
Har også forsøgt med fignestænger og rosiner - men det gider min datter ikke spise.
De typiske og så havrefras - og så kan hans vitaminpille sjovt nok bruges som lokkemiddel til diverse ting
Her får Silas - ostehaps , figenstænger , kiks , pistacie nødder , div frugt , rosiner
Ostehaps - tranebær - figenstænger - frugt i alle afskygninger, samt kiks.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128