Morgenmad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. november 2008

Pia.

Dette indlæg handler som sådan ikke om sundhed m.m også derfor jeg smider det her ind...

Er bare nysgerrig efter hvad I spiser til morgenmad ?

Jeg er ikke særlig sulten om morgenen desværre og får på den måde ikke rigtig spist, men det er jo ikke lige det bedste måltid at springe over.

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Diana...

Det er meget forskelligt hvad jeg spiser det kommer and på hvad jeg har lyst til. nogen gange rugbrød andre gange en bolle el en skål frugt det er meget forskelligt det skifter meget.

Anmeld

20. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

jeg spiser havregryn med mælk..eller bare noe frukt, men syntes ikke frukt metter så mye!!

Anmeld

20. november 2008

Honningblomst

Jamen, hej smukke...
Jeg spiser yoghurt med havregryn eller havregryn med rosner og skummet mælk eller rugbrød med ost...
Knus..

Anmeld

20. november 2008

Tullebobs

Jeg spiser gerne groft knækbørd med ost og noget frugt... Eller havregryn med mandler, rosiner og mælk (men så skal jeg osse være rigtig sulten).

Kh Trine

Anmeld

20. november 2008

A.

jeg spiser ikke morgenmad

Anmeld

20. november 2008

Mathilde

Jeg spiser evt rugbrød med ost og et glas mælk eller Cheasy youghurt med mûsli.... Hvis jeg ikke er så sulten spiser jeg noget frugt og drikker et glas mælk, men det er yderst sjældent jeg springer morgenmaden over.

I weekenderne får vi næsten altid et groft franskbrød.

Knus Mathilde

Anmeld

20. november 2008

Pia.

Eva skriver:

Jamen, hej smukke...
Jeg spiser yoghurt med havregryn eller havregryn med rosner og skummet mælk eller rugbrød med ost...
Knus..

Hej søde...

Min mobil driller, kan ikke sende sms'er - derfor jeg ikke har fået svaret dig endnu,...

Prøver igen senere..

KNUS PIA.

Anmeld

20. november 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Hej søde...

Min mobil driller, kan ikke sende sms'er - derfor jeg ikke har fået svaret dig endnu,...

Prøver igen senere..

KNUS PIA.

Ok...kunne ikke lige forstå det....var du også vanvittig træt dagene efter....synes jeg er helt død i det...
Knus..glæder mig til at høre fra dig...

Anmeld

20. november 2008

Pia.

Eva skriver:

Ok...kunne ikke lige forstå det....var du også vanvittig træt dagene efter....synes jeg er helt død i det...
Knus..glæder mig til at høre fra dig...

Ja det var jeg .... sov også meget...

Skriver eller ringer lige senere Smukke...

KNUS KNUS KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.