Ammepuder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Jep, lige et lille spørgsmål :-) Hvad foretrækker I at der er inde i jeres ammepuder som fyld? Fjer, kugler eller vat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

misse198

Jeg syntes helt klart at det skal være dem med Kugler jeg har selv købt en i babysam med kugler, syntes det er dem der er bedst, men der er så mange meninger om det. smiler

syntes du skulle prøe at tage ud og kigge på forskellige og mærke på dem, så kan du fornemme hvad du syntes føles bedst- det gjorde jeg

Anmeld

30. maj 2011

AnneBJ

Jeg har en med kugler -d et dur slet ikke... Nu har jeg lånt mig til en med Fossflakes... Åh ja tak, den er helt fantastisk!!

Anmeld

30. maj 2011

Sof

Kugler, uden tvivl  Siljes farmor syede selv ammepude til mig og den er intet mindre end fantastisk og jeg er så glad for at jeg har beholdt den og glæder mig til at kunne bruge den igen 

Anmeld

30. maj 2011

Pingu

Hverken eller.....

Jeg elskede min ammepude fra Doomoo, det er polystyrenbolde der er som fyld og den er på ingen måde varm eller svær at sidde med.

Det var nemt at få god støtte og jeg elskede den til min nr 3.

Anmeld

30. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Jep, lige et lille spørgsmål :-) Hvad foretrækker I at der er inde i jeres ammepuder som fyld? Fjer, kugler eller vat?

Jeg havde en med krøyer kugler i, puha den duede slet ikke, så jeg lå ned og ammede ellers brugte jeg en sofa pude i stedet for når hun blev tung.

Anmeld

30. maj 2011

Kit

AnneBJ skriver:

Jeg har en med kugler -d et dur slet ikke... Nu har jeg lånt mig til en med Fossflakes... Åh ja tak, den er helt fantastisk!!

Enig Fossflakes

Anmeld

30. maj 2011

Isabella_mor

jeg kunne ikke få min ammepude med kugler til at virke, og jeg prøvede med hovedpuder og div.. og det endte med at jeg slet ikke bruger nogen nu. 

Anmeld

30. maj 2011

Happiness

AnneBJ skriver:

Uhh det lyder godt! Sådan en har jeg nemlig købt!

Anmeld

30. maj 2011

hekran

øøøøh, hvad er Fossflakes og Krøyer kugler for noget???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.