Hvad tager I for at lave en bryllupskage????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

LuciaLiann

Hej tøser..

Jeg skal giftes d. 20. august og derfor skal vi jo bruge en bryllupskage.. Vi blir ca 30 gæster.. Regner egentligt med at lave kagen selv sammen med en veninde og min kæreste, men for en sikkerheds skyld vil jeg lige finde ud af hvad det koster hvis jeg skal ud og købe..

Så tøser der bor i nærheden af vejle; hvad skal I have for at lave en bryllupskage til 30 prs + en lille ved siden af til ca 5-10 prs (denne skal laves allergivenlig da jeg har søskende med mælk og æggeallergi, og bare rolig. har selv opskrifterne )....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

iris-mor

Har læst herinde at det plejer at ligge omkring de 25-30 kr pr prs

Anmeld

30. maj 2011

mulle7430

LuciaLiann skriver:

Hej tøser..

Jeg skal giftes d. 20. august og derfor skal vi jo bruge en bryllupskage.. Vi blir ca 30 gæster.. Regner egentligt med at lave kagen selv sammen med en veninde og min kæreste, men for en sikkerheds skyld vil jeg lige finde ud af hvad det koster hvis jeg skal ud og købe..

Så tøser der bor i nærheden af vejle; hvad skal I have for at lave en bryllupskage til 30 prs + en lille ved siden af til ca 5-10 prs (denne skal laves allergivenlig da jeg har søskende med mælk og æggeallergi, og bare rolig. har selv opskrifterne )....

jeg tager 10 pr kuvert men bor i ikast

Anmeld

30. maj 2011

Unnie

Imponerende med 10 kr. Pr kuvert det er jo et kæmpe arbejde sådan en bryllupskage og det er da virkelig dyrt når der skal laves alt det fine pynt der plejer at skulle på sådan en kage... Jeg forstår ikke hvorfor det er så dyrt for mig at lave de fine kager hvad mon jeg gør forkert?

Anmeld

30. maj 2011

A.

Unnie skriver:

Imponerende med 10 kr. Pr kuvert det er jo et kæmpe arbejde sådan en bryllupskage og det er da virkelig dyrt når der skal laves alt det fine pynt der plejer at skulle på sådan en kage... Jeg forstår ikke hvorfor det er så dyrt for mig at lave de fine kager hvad mon jeg gør forkert?

her er det også dyrt at lave en så tro ikke at du er forkert på den men jeg plejer nu sige til folk at de skal komme med alle materialer selv

Anmeld

30. maj 2011

LuciaLiann

Synes godt nok det lyder voldsomt med 30 kr pr prs så kan en kage jo nemt koste 1000 kr.. Ved godt der er masser af arbejde I det... men tror nok jeg selv laver den så.. sys det er for mange penge at give for en kage... især fordi vores kage ikke skal være sindssyg avanceret med pynt osv

Tror kæresten og jeg vil prøve med en blanding af fondant og modellerings chokolade.. det skulle være nemmere at arbejde med end ren fondant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.