Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
burde i skrue stue-alteret (jeres fjernsyn) ind på VH1 - der er lækker, lækker musik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hehe... kan vi desværre ikk tage her i huset.. Men kan du så ikk lige fingre for min gennemscanning/hjertescanning går fint imorgn? Nu når du sidder og hører lækker lækker musik.
Baby-støv skriver: hehe... kan vi desværre ikk tage her i huset.. Men kan du så ikk lige fingre for min gennemscanning/hjertescanning går fint imorgn? Nu når du sidder og hører lækker lækker musik.
det kan jeg love dig jeg nok skal gøre
du får også lige lidt kærlighed med på vejen
sandorff skriver: det kan jeg love dig jeg nok skal gøre du får også lige lidt kærlighed med på vejen
ihhh mange tak... og kærlighed til jer..
Jeg troede at du skulle til at skrive at vi skulle lette os og gøre rent
Hellere dét end Voice i hvertfald... Gooosh noget lort!!
Mi skriver: Jeg troede at du skulle til at skrive at vi skulle lette os og gøre rent
ej, jeg er jo ikke ond
Heheheh....eller hoppe i seng.
Måske man skulle vise manden "Pat-tråden", så opretter han nok også profil herinde
ELSKER den gode stemning der er herinde i øjeblikket
We love
Fam. Rehder-Klok skriver: Heheheh....eller hoppe i seng. Måske man skulle vise manden "Pat-tråden", så opretter han nok også profil herinde ELSKER den gode stemning der er herinde i øjeblikket We love
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128