Hvordan skærer man kagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

lukasmor

Min søn skal døbes den 19 i næste måned og da vi har lejet store lokaler samt byder på 4 retters menu til 50 mennesker han jeg altså besluttet mig for at lave kagen selv for at spare lidt
Det skal være en 2 etagers kage og nu er mit spørgsmål så: hvordan filan spiser man sådan en kage? Starter man oppefra eller hvordan? Det skal være en kvadrat forneden og en alm rund lagkageform ovenpå.. hjælp hjælp hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Bshizzle

Jeg tror det er op til en selv.. Hvor meget man nu kan spise.

Anmeld

30. maj 2011

mariamiss6

Der skal være kagepap eller evt. et tilklippet plastik-skærebræt mellem kageetagerne... Så kan du skære i den øverste kage, uden at skære igennem til den nederste

Husk at stive af med evt. sugerør i mellem kageetagerne (det gøres ved at stikke sugerør i den nederste kage, der hvor den øverste kage skal stå oven på)

Velbekomme

Anmeld

30. maj 2011

lukasmor

mariamiss6 skriver:

Der skal være kagepap eller evt. et tilklippet plastik-skærebræt mellem kageetagerne... Så kan du skære i den øverste kage, uden at skære igennem til den nederste

Husk at stive af med evt. sugerør i mellem kageetagerne (det gøres ved at stikke sugerør i den nederste kage, der hvor den øverste kage skal stå oven på)

Velbekomme

Det var også sådan jeg troede men var langt fra sikker og lidt pinligt hvis man leger kageexpert ved at lave en fin dobbeltetagers og så gæsterne spørger hvordan man skal skære.. øhh pas mange tak for hjælpen!

Anmeld

30. maj 2011

lukasmor

Bshizzle skriver:

Jeg tror det er op til en selv.. Hvor meget man nu kan spise.

Håber bestemt der bliver spist en del, gider ikke have den med hjem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.