Lang tids forelskelse videnskabeligt bevist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg mente ellers der havde været et indlæg med dette et sted men kan ikke lige finde det nu...

Efter selv have fået himmelvendte øjne og lignende når jeg gladeligt fortalte at vi stadig føler os lige så forelskede som da vi lige mødtes for over 7 år siden følte jeg stor glæde ved at læse denne engelske artikel:

http://medicalxpress.com/news/2011-05-neurochemical-evidence-long-lasting.html

Om at det er blevet bevist at der findes andre der har det på samme måde og at det altså ikke er os der er tossede herhjemme når vi har det på den måde stadigvæk...

Får stadig helt sommerfugle i maven når jeg kigger på ham liggende ved siden af mig når vi vågner om morgenen... (og jo lige pt så er følelserne helt udenpå tøjet men havde det også sådan inden jeg blev gravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Mi

Ville sku gerne have sommerfugle i maven når jeg kiggede på min mand, men tænker mest om jeg kan få han til at smøre madpakkerne

Anmeld

29. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mi skriver:

Ville sku gerne have sommerfugle i maven når jeg kiggede på min mand, men tænker mest om jeg kan få han til at smøre madpakkerne

er også super glad for at vi har det sådan sammen...

og den der 7-årskrise som jeg har set andre snakke om aner jeg intet til...

Vi mødtes 10. januar 2004, flyttede sammen 17. januar 2004, og blev forlovede 23. januar 2004... ALLE i begge vores omgangskredse var i dybt chok og mange troede ikke det ville holde.. men ja idag er jeg stadig ligeså sikker på mig valg som dengang...

Anmeld

29. maj 2011

Mi

Wampires skriver:

er også super glad for at vi har det sådan sammen...

og den der 7-årskrise som jeg har set andre snakke om aner jeg intet til...

Vi mødtes 10. januar 2004, flyttede sammen 17. januar 2004, og blev forlovede 23. januar 2004... ALLE i begge vores omgangskredse var i dybt chok og mange troede ikke det ville holde.. men ja idag er jeg stadig ligeså sikker på mig valg som dengang...

Hehe

Vi flyttede og praktisktalt sammen få dage efter vi mødte hinanden. Men nu har det da holdt 11 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.