Hjælp til ansøgning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

222 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

nilletøz

Som overskriften siger, så kunne kæresten her hjemme godt bruge til hjælp til en jobansøgning, altså en han kan gemme, og hive frem når han skal søge job..

Hverken mig eller kæresten er ikke gode til at skrive en, så håber i kan hjælpe os lidt på vej..

Ville skrive en uopfordret ansøgning.      

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

nilletøz

Op igen

Anmeld

29. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har et par af mine egne sådan standarder jeg da godt kan smide afsted i en mail?

HUSK endeligt et godt C.V. ved siden af...

kan også godt smide mit C.V. med der så kan I se hvordan mit er opstillet evt. og få nogle ideer derfra..

Har både 4-5 ansøgninger liggende der er mine skabeloner samt 3-4 C.V.'er da det har ændret sig med tiden...

Smid din/Jeres/Hans mailadresse i en privatbesked og jeg sender dem afsted allerede i aften

Anmeld

29. maj 2011

nilletøz

Wampires skriver:

jeg har et par af mine egne sådan standarder jeg da godt kan smide afsted i en mail?

HUSK endeligt et godt C.V. ved siden af...

kan også godt smide mit C.V. med der så kan I se hvordan mit er opstillet evt. og få nogle ideer derfra..

Har både 4-5 ansøgninger liggende der er mine skabeloner samt 3-4 C.V.'er da det har ændret sig med tiden...

Smid din/Jeres/Hans mailadresse i en privatbesked og jeg sender dem afsted allerede i aften

Ej det var rigtig pænt af dig, jeg sender dig lige kærestens mail med det samme..

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.